Marki odzieżowe z górnej półki coraz chętniej eksplorują sferę sportów zimowych – coraz droższego hobby wielu klientów luksusowych domów mody. Kolejną marką, która zaprezentowała kolekcję stworzoną z myślą o zamożnych miłośnikach nart czy snowboardu, jest niemiecki Boss. Ruch ten odzwierciedla szerszy trend w segmencie dóbr luksusowych, którzy wszedł w okres zawirowań.
Luksusowe kolekcje dla narciarzy i snowboardzistów
Od miesięcy czołowe media branżowe informują o spowolnieniu, które dotyka szeroko pojętą branżę dóbr luksusowych, co negatywnie odbija się na wynikach finansowych marek z górnej półki. Z tego powodu te ostatnie eksplorują nowe, nieoczywiste obszary, z którymi dotychczas ich nie kojarzono.
Jednym z tych obszarów są sporty zimowe. W sferę tę wkroczył Boss, idąc w ślady innych domów mody, które od kilku lat eksperymentują ze stylistyką rodem z czołowych europejskich kurortów narciarskich. Niemiecka marka ogłosiła właśnie swoją najnowszą kapsułową kolekcję dla miłośników narciarstwa i snowboardu.
Czytaj więcej
Po erze „cichego luksusu” nadszedł czas na „cichą logomanię”. Na czym polega nowy trend, który coraz częściej można dostrzec w przypadku produktów marek luksusowych?
Kolekcja zawiera zarówno funkcjonalną odzież z materiałów technicznych, jak i ubrania, które z powodzeniem można włączyć do miejskiej stylizacji. Eksperci oceniają, że krok ten może okazać się komercyjnym strzałem w dziesiątkę.