Von Dutch – marka, która zyskała dużą popularność wśród młodych ludzi ponad 20 lat temu, chce ponownie podbić serca tych, którzy ją pamiętają, a także powalczyć o portfele najmłodszych klientów.
Nowy właściciel marki Von Dutch zamierza tchnąć w nią nową energię i zarobić na panującej aktualnie modzie na styl sprzed dwóch dekad – informuje branżowy serwis Business of Fashion.
Von Dutch: powraca ulubiona marka milenialsów
Von Dutch zadecydowanie za sobą ma lata świetności, które przypadały na pierwszą dekadę XXI wieku. Ikoniczne czapki z daszkiem i koszulki amerykańskiej marki nosiły wtedy rzesze milenialsów w Stanach Zjednoczonych i w innych krajach, a także tacy celebryci jak Justin Timberlake, Britney Spears, Paris Hilton czy Gwen Stefani.
Czytaj więcej
Nie tylko emeryci mają problemy z poruszaniem się w internecie. Autorzy nowego badania udowadniają, że podobny problem dotyczy również generacji Z która na pozór, powinna w sieci radzić sobie bez trudu. Na czym polega problem?
Czasy, gdy na ulicach można było zobaczyć ludzi noszących ubrania lub dodatki z charakterystycznym logiem Von Dutch minęły, ale nowy właściciel tej marki chce przywrócić jej dawną popularność. W trzeciej dekadzie XXI wieku nowojorska firma White Space Group, specjalizująca się w zarządzaniu markami, zamierza przekonać do Von Dutch kolejne pokolenie młodych ludzi, czyli generację Z.