Założony w 2008 roku chiński sklep internetowy Shein, będący gigantem szybkiej mody, błyskawicznie zyskał popularność i stał się jednym z najważniejszych graczy na światowych rynkach. Drogą Shein podąża inny chiński gigant, Temu. Dobrze radzi sobie również brytyjski Primark.
Kolejne firmy chcą iść tym samym tropem. Do tego grona dołącza Naumy, francuska marka odzieżowa. Co wiadomo o nowym graczu, który coraz mocniej rozpycha się na europejskim rynku?
Czytaj więcej
Uniqlo, japońska marka odzieżowa, która w ostatnich latach podbiła świat, doczekała się bratniej młodszej siostry. W ten sposób Japończycy chcą zawojować rynki europejskie. Celują w młodych: w pokolenie Z i generację Alfa. Co wiadomo o siostrzanej marce Uniqlo?
Naumy: francuska alternatywa dla Shein, Temu i Primarka
Naumy oferuje tanie i popularne produkty, podobnie jak konkurenci. Tym, co ma wyróżniać tę markę, jest szybkie podążanie za zmieniającymi się trendami oraz grupa docelowa, do której kierują swój przekaz Francuzi.
Twórcy Naumy, francuskiej sieci sklepów odzieżowych, niedawno otworzyli pierwsze sklepy w Belgii, ale deklarują, że ich głównym celem jest rozwój na świecie – przede wszystkim w Europie.