Właściciel marki Uniqlo, największej japońskiej marki odzieżowej i zarazem jeden z największych producentów odzieży na świecie, nie ustaje w próbach podboju Europy. Niebawem w europejskich miastach pojawią się pierwsze sklepy „młodszej siostry” Uniqlo, której grupą docelową są nastolatki, przedstawiciele pokolenia Z i młodzi milenialsi.
Uniqlo: Japończycy wprowadzają do Europy kolejną markę
Koncerny takie jak szwedzki H&M czy hiszpański Inditex będą musiały się zmierzyć z kolejnym konkurentem. Fast Retailing Co., japoński gigant branży odzieżowej, zamierza wproadzić do Europy kolejną ze swoich marek o nazwie GU.
Od pojawienia się w Warszawie pierwszego w Polsce sklepu japońskiej marki Uniqlo w październiku 2022 roku minęło półtora roku. Teraz właściciel marki, japoński koncern Fast Retailing Co., zapowiedział poszerzenie swojej obecności na Starym Kontynencie – a także w Stanach Zjednoczonych.
Czytaj więcej
Marka Nike przegrała batalię o prawa do słowa, które chciała zastrzec. Stawką w tej walce są ogromne pieniądze z nowego segmentu rynku, na którym Nike chciałby odegrać rolę lidera.
Fast Retailing Co. ogłosił właśnie wprowadzenie do Europy kolejnej marki ze swojego portfolio. Mowa o GU – siostrzanej marce Uniqlo, skierowanej do grona młodszych milenialsów, przedstawcieli pokolenia Z i nastolatków.