Stereotypy – wszyscy im ulegamy. Jednym z nich jest stosunek do mody w zależności od płci. Żyjemy w przekonaniu, że modą częściej interesują się kobiety i to one wydają na nią częściej i więcej.
Jak jest naprawdę? Trudno wyrokować o wszystkich kobietach i o wszystkich mężczyznach, ale nowy raport platformy analitycznej Stylight przynosi ciekawe informacje na temat przedstawicieli pokolenia milenialsów i generacji Z.
Mężczyźni czy kobiety: kto wydaje więcej na ubrania?
Zaskakujących informacji dostarczyły wyniki badań, które znalazły się w najnowszym raporcie niemieckiej platformy analitycznej Stylight. Firma zajmująca się analizami branży mody, urody i designu, sprawdziła stosunek do mody przedstawicieli najmłodszego pokolenia konsumentów i konsumentek. Okazuje się, że młodzi mężczyźni z generacji Z i milenialsów przykładają do mody co najmniej taką samą uwagę jak kobiety – również do tej zrównoważonej i uniseksowej.
Czytaj więcej
Adidas ogłosił stworzenie nowej marki. Ma być ona odpowiedzią na potrzeby najmłodszych klientów i klientek z „Generacji Z”. Twarzą pierwszej od 50 lat nowej marki Addiasa została Jenna Ortega, gwiazda serialu Netfliksa „Wednesday”.
Dobrej jakości, stylowe ubrania stają się dla młodych mężczyzn coraz ważniejsze. Interesują się modą w tak dużym stopniu, że wydają na ubrania więcej pieniędzy niż ich rówieśniczki płci żeńskiej.