Stereotypy – wszyscy im ulegamy. Jednym z nich jest stosunek do mody w zależności od płci. Żyjemy w przekonaniu, że modą częściej interesują się kobiety i to one wydają na nią częściej i więcej.
Jak jest naprawdę? Trudno wyrokować o wszystkich kobietach i o wszystkich mężczyznach, ale nowy raport platformy analitycznej Stylight przynosi ciekawe informacje na temat przedstawicieli pokolenia milenialsów i generacji Z.
Mężczyźni czy kobiety: kto wydaje więcej na ubrania?
Zaskakujących informacji dostarczyły wyniki badań, które znalazły się w najnowszym raporcie niemieckiej platformy analitycznej Stylight. Firma zajmująca się analizami branży mody, urody i designu, sprawdziła stosunek do mody przedstawicieli najmłodszego pokolenia konsumentów i konsumentek. Okazuje się, że młodzi mężczyźni z generacji Z i milenialsów przykładają do mody co najmniej taką samą uwagę jak kobiety – również do tej zrównoważonej i uniseksowej.
Czytaj więcej
Adidas ogłosił stworzenie nowej marki. Ma być ona odpowiedzią na potrzeby najmłodszych klientów i...
Dobrej jakości, stylowe ubrania stają się dla młodych mężczyzn coraz ważniejsze. Interesują się modą w tak dużym stopniu, że wydają na ubrania więcej pieniędzy niż ich rówieśniczki płci żeńskiej.