Szał na logomanię trwa w najlepsze i nic nie wskazuje na to, aby moc logotypu znanej (i drogiej) marki miała kiedykolwiek stracić na znaczeniu. Liczby mówią same za siebie — analitycy wskazują logomanię i bliski jej streaetwear jako trendy, po które w 2023 roku nadal będziemy chętnie i często sięgać.
Logomania — trend 2023 roku
Bluza, t-shirt czy sweter z dużym logiem znanej marki znów będzie jednym z najbardziej pożądanych prezentów pod choinkę. Spójrzmy jednak prawdzie w oczy: moda na noszenie markowych ubrań z wyraźnym logiem nigdy nie straciła na sile.
Potwierdza to badanie, które przeprowadziła firma analityczna Edited. Autorzy raportu określili streetwear jako jeden z wiodących trendów w modzie na 2023 rok. A nieodłącznym elementem ubrań streetwearowych jest logo.
W szeroko pojęty streetwear wpisują się ubrania, które — według danych analityków z Edited — będą w 2023 roku szczególnie modne. Chodzi o kurtki motocyklowe, bomberki, koszulki piłkarskie, a także swetry w stylu amerykańskich college’ów. Tyle, że w miejscach, gdzie zazwyczaj znajdują się nazwy uczelni czy klubów sportowych, najchętniej widzielibyśmy logo takich marek jak Balenciaga, Gucci, Kenzo, Supreme czy Diesel.
Czytaj więcej
Płaskie lub na obcasie, zwyczajne albo pokryte futrem czy błyskotkami. Crocsy, wszechobecne buty z tworzywa, wciąż budzą kontrowersje u wielu osób, ale trudno ukryć, że jako obuwie stały się powszechne. Zyskały nawet uznanie króla Karola III.