Choć Generacja Z uchodzi za świadomą ekologicznie, to jej przedstawiciele zderzają się z brutalną rzeczywistością wzrostu cen. Za ubrania produkowane w zrównoważony sposób trzeba sporo dopłacić, szczególnie w obecnych czasach rosnących cen.
Chcąc nie chcąc, na pierwszym miejscu młodzi ludzie muszą stawiać własne finanse, zaś dbanie o dobro planety schodzi na dalszy plan. Tak wynika z nowego badania, w którym wzięli udział młodzi Brytyjczycy i Amerykanie.
Ale drogo: Generacji Z nie stać na ekologię
„Życie” ubrań z solidnych, naturalnych materiałów jest zwykle obliczone na wiele lat. Choć ich kupowanie w dłuższej perspektywie bardziej się opłaca, to ich ceny – zwykle dość wysokie – skutecznie zniechęcają młodych konsumentów do ich kupowania.
Czytaj więcej
Wypalenie zawodowe dotyka wielu pracowników, również menedżerów wyższego szczebla. Coraz więcej z nich wyjeżdża do specjalnych ośrodków, aby odpocząć od pracy i solidnie się zregenerować.
To jeden z wniosków płynących z raportu pod tytułem „A Window on Net Zero Culture”, który powstał w ramach współpracy firmy badawczo-doradczej Untold Insights i agencji PR-owej 33Seconds. Ta druga założyła Earthopię, największą na TikToku społeczność skupiającą osoby starające się prowadzić jak najbardziej ekologiczny styl życia.