Klasyka i technologia: zobacz pierwsze buty marki Rogera Federera

Tenisista znany jest ze swojej miłości do sneakersów. Oraz z tego, że dla marek jest bardzo cennym ambasadorem.

Publikacja: 07.07.2020 08:07

Fot: On

Fot: On

Foto: Fot: On

Do tej pory Roger Federer kojarzył się z ekskluzywnymi kontraktami z manufakturami zegarkowymi czy gigantami w świecie odzieży sportowej. Kilka miesięcy temu Szwajcar zdecydował się na wsparcie producenta mniejszego i lokalnego, ale uwielbianego przez maratończyków i sportowców z całego świata – firmy On. Tenisista będzie nie tylko ambasadorem marki – jest też jednym z jej udziałowców.

Zobacz też: Nowe buty Diadora, czyli powrót do korzeni 

The Roger – wegańskie buty Federera

Federer, oprócz całkiem zaszczytnego tytułu jednego z najlepszych tenisistów w historii, znany jest m.in. ze swojej miłości do sneakersów, których w swojej kolekcji ma ponad 250. Teraz tę miłość będzie mógł rozwinąć, mając duży wpływ na działania On.

The Roger, czyli pierwszy model będący efektem współpracy marki i Federera, wykonany został z wegańskiej skóry, której produkcja przyczynia się do powstania śladu węglowego o 70% mniejszego niż w przypadku skóry zwierzęcej. Tenisista zachwycił się technologicznymi możliwościami zaprezentowanymi mu przez On, a sam – jako jeden z najlepiej ubranych mężczyzn na świecie – miał wpływ na stronę wizualną projektu, nawiązującą do klasycznego obuwia tenisowego z lat 70. Limitowane do 1000 par buty można rezerwować przez stronę lub w oddziałach Dover Street Market.

Portfolio Federera

Sam Federer to prawdziwy skarb dla marek, co znajduje odzwierciedlenie w liście jego sponsorów i partnerów. Szwajcar włączył się w promocję m.in. Rolexa, Mercedes-Benz czy Rimowy. Jego współpraca z Nike trwała aż 24 lata – Federer został dostrzeżony przez markę już jako 13-latek. Po rozstaniu z gigantem tenisista związał się z Uniqlo. Za 10 lat współpracy z japońskim producentem Federer otrzyma 300 milionów dolarów.

Do tej pory Roger Federer kojarzył się z ekskluzywnymi kontraktami z manufakturami zegarkowymi czy gigantami w świecie odzieży sportowej. Kilka miesięcy temu Szwajcar zdecydował się na wsparcie producenta mniejszego i lokalnego, ale uwielbianego przez maratończyków i sportowców z całego świata – firmy On. Tenisista będzie nie tylko ambasadorem marki – jest też jednym z jej udziałowców.

Zobacz też: Nowe buty Diadora, czyli powrót do korzeni 
Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Styl
Barbara M. Roberts, czyli Barbie. Kto wymyślił najsłynniejszą lalkę świata?
Styl
Jak się ubrać na koronację króla? Karol III zmienia wielowiekowe zasady
Styl
„Rośliny niezłomne”. Chwasty gwiazdami słynnej wystawy ogrodniczej w Londynie
Materiał Promocyjny
CERT Orange Polska: internauci korzystają z naszej wiedzy