Oto pierwszy dom mody dla psów. Ceny robią wrażenie

Twórczyni marki Pagerie porównuje swoje produkty z torebkami francuskich domów modów i nie jest to wcale nadużycie

Publikacja: 12.11.2020 09:05

Fot: Pagerie

Fot: Pagerie

Foto: Fot: Pagerie

Amerykańska marka Pagerie zaprezentowała swoją debiutancką kolekcję, Sahara. Marka w całości skupia się na luksusowej odzieży dla zwierząt domowych – szelki, obroże i smycze, produkowane są w tej samej garbarni, w której powstają ikoniczne torebki Hermes Birkin. Marka wykorzystuje do produkcji francuską skórę o piaskowym odcieniu i stal szlachetną.

„Zawsze wydawało mi się dziwne, kiedy widziałam nieskazitelnie ubranych ludzi z psem, który na na sobie jaskrawoczerwoną plastikową smycz z zoologicznej sieciówki” – powiedziała w rozmowie z serwisem Dezeen założycielka Pagerie, Mandy Madden Kelley.  „Nasze zwierzęta domowe są odzwierciedleniem i przedłużeniem nas samych, dlatego zdałam sobie sprawę z istnienia rynkowej niszy”.

Kelley . nawiązuje do wspólnych cech jej produktów i torebek Hermes Birkin. Jej zdaniem obroże Pagerie odpina i zapina się równie płynnie jak słynną torebkę.

O tym, że w kolekcji Sahara znalazły się produkty z wyższej półki, świadczą też ceny. Za najtańszą obrożę należy zapłacić 380 dolarów (ok. 1450 zł), najdroższa uprząż Babbi to już wydatek rzędu 720 dolarów (ok. 2750 zł).

„Jakość kosztuje więcej, ale może być te gwarancją na całe życie. Kiedy wraz z zespołem opracowaliśmy wzory dla Pagerie, tworzyliśmy ponadczasowe, wysokiej jakości produkty które nigdy nie wyjdą z mody, nie będą wymagały wyrzucenia czy wymiany” – powiedziała Kelley.

Czytaj też: Kot Karla Lagerfelda stał się milionerem. Zarabia między innymi na reklamach

Amerykańska marka Pagerie zaprezentowała swoją debiutancką kolekcję, Sahara. Marka w całości skupia się na luksusowej odzieży dla zwierząt domowych – szelki, obroże i smycze, produkowane są w tej samej garbarni, w której powstają ikoniczne torebki Hermes Birkin. Marka wykorzystuje do produkcji francuską skórę o piaskowym odcieniu i stal szlachetną.

„Zawsze wydawało mi się dziwne, kiedy widziałam nieskazitelnie ubranych ludzi z psem, który na na sobie jaskrawoczerwoną plastikową smycz z zoologicznej sieciówki” – powiedziała w rozmowie z serwisem Dezeen założycielka Pagerie, Mandy Madden Kelley.  „Nasze zwierzęta domowe są odzwierciedleniem i przedłużeniem nas samych, dlatego zdałam sobie sprawę z istnienia rynkowej niszy”.

Styl
Jak przetrwać upały? Innowacyjna tkanina, która chłodzi, może być przełomem
Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Styl
Barbara M. Roberts, czyli Barbie. Kto wymyślił najsłynniejszą lalkę świata?
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Styl
Jak się ubrać na koronację króla? Karol III zmienia wielowiekowe zasady