Nowa odsłona kwartalnego raportu wyszukiwarki Lyst przynosi zmianę na liście lidera, jeśli chodzi o najpopularniejsze marki luksusowe świata. Wg danych Lyst oraz Google między kwietniem a czerwcem Off-White musiało ustąpić pod względem zainteresowania swoim regularnym współpracownikom, czyli Nike.
Amerykański gigant zajął pierwsze miejsce m.in. dzięki 75% wzrostom w sprzedaży online i przekazał 40 milionów dolarów na organizacje pożytku publicznego – co ma istotne znaczenie w przypadku rankingu, biorącego pod uwagę również wzmianki w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Pierwszą piątkę uzupełniają Gucci, Balenciaga i Prada.
Czytaj też: Raport Next 20 – które marki najlepiej poradziły sobie z pandemią?
Ranking Lyst – najczęściej wyszukiwane produkty dla mężczyzn
Spadek z pozycji lidera nie oznacza, że Off-White czasy kwarantanny musi spisać na straty. Drugie miejsce w zestawieniu Lyst marka Virgila Abloha zajęła ze względu na niesłabnące zainteresowanie poczynaniami swojego szefa, kolaboracje, projekty specjalne oraz charakterystyczne maseczki, które okazały się najczęściej poszukiwanym produktem dla mężczyzn w drugim kwartale 2020 roku.