Maseczki i sandały to najbardziej pożądane dobra luksusowe 2020 roku

Dzięki świetnym wynikom sprzedaży w internecie drugi kwartał 2020 roku należał do Nike – wynika z nowego raportu wyszukiwarki Lyst.

Publikacja: 29.07.2020 18:23

Fot: Birckenstock/ Facebook

Fot: Birckenstock/ Facebook

Foto: Fot: Birckenstock/ Facebook

Nowa odsłona kwartalnego raportu wyszukiwarki Lyst przynosi zmianę na liście lidera, jeśli chodzi o najpopularniejsze marki luksusowe świata. Wg danych Lyst oraz Google między kwietniem a czerwcem Off-White musiało ustąpić pod względem zainteresowania swoim regularnym współpracownikom, czyli Nike.

Amerykański gigant zajął pierwsze miejsce m.in. dzięki 75% wzrostom w sprzedaży online i przekazał 40 milionów dolarów na organizacje pożytku publicznego – co ma istotne znaczenie w przypadku rankingu, biorącego pod uwagę również wzmianki w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Pierwszą piątkę uzupełniają Gucci, Balenciaga i Prada.

Czytaj też: Raport Next 20 – które marki najlepiej poradziły sobie z pandemią?

Ranking Lyst – najczęściej wyszukiwane produkty dla mężczyzn

Spadek z pozycji lidera nie oznacza, że Off-White czasy kwarantanny musi spisać na straty. Drugie miejsce w zestawieniu Lyst marka Virgila Abloha zajęła ze względu na niesłabnące zainteresowanie poczynaniami swojego szefa, kolaboracje, projekty specjalne oraz charakterystyczne maseczki, które okazały się najczęściej poszukiwanym produktem dla mężczyzn w drugim kwartale 2020 roku.

Pierwszą dziesiątkę zestawienia „najgorętszych” przedmiotów roku zdominowały buty i akcesoria. Obuwnicze zainteresowania nie ograniczały się do sneakersów, takich jak Asics Gt-1000 7 (miejsce 3.), nowe Nike Air Jordan 4 (miejsce 9.) czy „Low Vulcanized” Off-White (miejsce 5.). 10 miejsce w rankingu zajęły masywne buty Alexander McQueen, a na drugim miejscu hit sezonu, sandały marki Brunello Cucinelli.

Ranking Lyst – najczęściej wyszukiwane produkty dla kobiet

Również w zestawieniu poszukiwanych akcesoriów i ubrań dla kobiet sandały wyprzedziły torebki i inne przedmioty, które zwykle dominują w tej części raportu Lyst. Gdybyśmy mieli sugerować się tylko częstotliwością wyszukań, najmodniejszym kobiecym butem tych wakacji jest Birckenstock Arizona z podwójnym paskiem.

Tuż za nim na liście znalazła się maseczka Marine Serre. Jej sklepowa cena już w chwili premiery przekraczała 1000 zł. W wiosenno-letniej edycji znalazło się tez miejsce dla tenisowej spódnicy Nike, jednej z sukni H&M czy szortów Prady. Pełny raport znajduje się na stronie Lyst.

Nowa odsłona kwartalnego raportu wyszukiwarki Lyst przynosi zmianę na liście lidera, jeśli chodzi o najpopularniejsze marki luksusowe świata. Wg danych Lyst oraz Google między kwietniem a czerwcem Off-White musiało ustąpić pod względem zainteresowania swoim regularnym współpracownikom, czyli Nike.

Amerykański gigant zajął pierwsze miejsce m.in. dzięki 75% wzrostom w sprzedaży online i przekazał 40 milionów dolarów na organizacje pożytku publicznego – co ma istotne znaczenie w przypadku rankingu, biorącego pod uwagę również wzmianki w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Pierwszą piątkę uzupełniają Gucci, Balenciaga i Prada.

Styl
Jak przetrwać upały? Innowacyjna tkanina, która chłodzi, może być przełomem
Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Styl
Barbara M. Roberts, czyli Barbie. Kto wymyślił najsłynniejszą lalkę świata?
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Styl
Jak się ubrać na koronację króla? Karol III zmienia wielowiekowe zasady