Szukaj

Dom Innowacji: to pierwszy taki sklep Nike’a w Europie

W Paryżu rusza trzeci flagowy sklep Nike’a, dwa poprzednie otwarto w Nowym Jorku i w Szanghaju.

House of Innovation, flagowy salon Nike, od 30 lipca będzie działał już w trzeciej lokalizacji – tym razem pod prestiżowym paryskim adresem na Polach Elizejskich 79. Będzie to pierwszy tego typu sklep marki w Europie, posiadający największy na naszym kontynencie wybór modeli Nike.  

Czytaj też: Słynny londyński dom towarowy Harrods otwiera pierwszy outlet 

Największa oferta Nike w Europie

Co czeka pięciu piętrach i ponad 2,4 tys. metrów kwadratowych House of Innovation? Salon ma rozwijać cztery obszary: łączyć klientów z globalną społecznością miłośników sportu, udostępniać innowacyjne produkty i usługi przygotowane dla kobiet, aktywizować odwiedzające salon dzieci oraz gwarantować płynniejszą, kompleksową obsługę klienta.

Pomóc mają w tym m.in. interaktywna ściana-instalacja Mission Control, umożliwiająca stałym klientom Nike korzystanie z klubowych benefitów, Bra Fit, czyli autorski serwis rekomendujący klientkom optymalny biustonosz czy interaktywną strefę dla dzieci Kids Pod.

W budynku z 1928 roku wcześniej działały m.in. salon samochodowy, studio produkcji filmowej i klub nocny. „Mając na uwadze dziedzictwo tej wielofunkcyjnej przestrzeni zaprojektowaliśmy przemyślany, nowoczesny obiekt handlowy, odzwierciedlający innowacyjność marki, a także historię i architekturę Paryża” – pisze marka w komunikacie o otwarciu sklepu (wcześniej jego powstanie było przedmiotem plotek, dementowanym przez samą firmę).

Nike – innowacje ekologiczne

Nike Paris został zaprojektowany w zgodzie z programem Move to Zero, zainicjowanym w ubiegłym roku. Zakłada on, że do 2025 roku Nike będzie korzystać w swoich sklepach wyłącznie z odnawialnych źródeł energii oraz redukcję emisji dwutlenku węgla o 30%.

Sklep w Paryżu został zaprojektowany we współpracy z firmą Ibedrola, dzięki czemu napędzany jest energią pochodzącą z hiszpańskich elektrowni wiatrowych. W środku wykorzystano też 85 ton ekologicznie pozyskanych materiałów, które posłużyły do wyposażenia wnętrza oraz przygotowania ekspozycji.

Zamknij
Zamknij