House of Innovation, flagowy salon Nike, od 30 lipca będzie działał już w trzeciej lokalizacji – tym razem pod prestiżowym paryskim adresem na Polach Elizejskich 79. Będzie to pierwszy tego typu sklep marki w Europie, posiadający największy na naszym kontynencie wybór modeli Nike.
Czytaj też: Słynny londyński dom towarowy Harrods otwiera pierwszy outlet
Największa oferta Nike w Europie
Co czeka pięciu piętrach i ponad 2,4 tys. metrów kwadratowych House of Innovation? Salon ma rozwijać cztery obszary: łączyć klientów z globalną społecznością miłośników sportu, udostępniać innowacyjne produkty i usługi przygotowane dla kobiet, aktywizować odwiedzające salon dzieci oraz gwarantować płynniejszą, kompleksową obsługę klienta.
Pomóc mają w tym m.in. interaktywna ściana-instalacja Mission Control, umożliwiająca stałym klientom Nike korzystanie z klubowych benefitów, Bra Fit, czyli autorski serwis rekomendujący klientkom optymalny biustonosz czy interaktywną strefę dla dzieci Kids Pod.
W budynku z 1928 roku wcześniej działały m.in. salon samochodowy, studio produkcji filmowej i klub nocny. „Mając na uwadze dziedzictwo tej wielofunkcyjnej przestrzeni zaprojektowaliśmy przemyślany, nowoczesny obiekt handlowy, odzwierciedlający innowacyjność marki, a także historię i architekturę Paryża” – pisze marka w komunikacie o otwarciu sklepu (wcześniej jego powstanie było przedmiotem plotek, dementowanym przez samą firmę).