Three Cents wkracza do Polski. Nowa marka w portfolio Coca-Cola HBC Polska

Do polskich koktajlbarów, restauracji i hoteli wkraczają nowe produkty z portfolio firmy Coca-Cola HBC Polska. Rodzina napojów Three Cents to odpowiedź na nowe potrzeby nie tylko klientów, ale też barmanów.

Publikacja: 01.02.2024 12:03

Three Cents wkracza do Polski. Nowa marka w portfolio Coca-Cola HBC Polska

Foto: Materiały prasowe

W 2023 roku lokale gastronomiczne odwiedzało niemal 60% Polaków. Do restauracji, koktajlbarów czy konceptów gastronomicznych takich jak coraz popularniejsze w Polsce „food halle”, przychodzimy ciekawi nowych smaków, odkryć kulinarnych i nowości.

Wielcy gracze dostrzegają te trendy i starają się na nie odpowiedzieć. Z myślą o branży HoReCa, Coca-Cola HBC rozbudowuje swoje portfolio o nowe produkty – napoje Three Cents.

Three Cents: Nowa marka Coca-Cola HBC wkracza do Polski

Produkty Three Cents należą do szybko rosnącej kategorii napojów gazowanych dla dorosłych. Naturalne smaki i aromaty oraz odpowiedni poziom nagazowania – to cechy, dzięki którym te napoje podbiły już kilkadziesiąt rynków na świecie.

W Polsce firma Coca-Cola HBC rozpoczyna sprzedaż mikserów Three Cents oferując 10 smaków. Będzie można je znaleźć w cenionych hotelach, restauracjach i koktajl barach w Warszawie oraz Krakowie, a później także w innych polskich miastach.

– Chcemy odpowiadać na potrzeby konsumentów i klientów, oferując napoje na każdą porę dnia i każdą okazję, ale także profesjonalistów, dostarczając im rozwiązania, które pozwolą im jeszcze szerzej rozwinąć skrzydła w sztuce miksologii. Jestem przekonana, że Three Cents jest właśnie takim narzędziem i wierzę, że te ultra-premium miksery zyskają także uznanie barmanów i konsumentów w Polsce – mówi Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

Materiały prasowe

Polski rynek szybko się zmienia. Poszukujemy coraz bardziej wyrafinowanych doznań i przyjemności. Dotyczy to także napojów i alkoholi mocnych. Widać to w liczbach. W porównaniu do poprzedniego roku wzrosło zainteresowanie m.in. rumem, ginem czy whiskey. Polacy coraz chętniej szukają ciekawych połączeń smakowych, co wymaga od barmanów kreatywności. Coraz częściej zwracamy też uwagę na skład produktu. Szukamy nie tylko ciekawych połączeń smakowych, ale też naturalnych składników.

Prezentacja rodziny napojów Three Cents.

Prezentacja rodziny napojów Three Cents.

Materiały prasowe

Nowe produkty w portfolio Coca-Cola HBC odpowiadają na te trendy – produkty Three Cents są tworzone na bazie ziół i owoców i powstają bez użycia konserwantów i sztucznych barwników.

Robimy co w naszej mocy, aby tworzyć innowacyjne i wysokiej jakości produkty, które będą inspirować i zaspokajać potrzeby zarówno profesjonalistów, jak i konsumentów. Dlatego bardzo się cieszymy, że Three Cents dołącza do portfolio Coca-Cola HBC także w Polsce i możemy współpracować z wiodącą firmą w branży napojów – mówi George Bagos, dyrektor generalny i jeden z założycieli Three Cents.

W 2023 roku lokale gastronomiczne odwiedzało niemal 60% Polaków. Do restauracji, koktajlbarów czy konceptów gastronomicznych takich jak coraz popularniejsze w Polsce „food halle”, przychodzimy ciekawi nowych smaków, odkryć kulinarnych i nowości.

Wielcy gracze dostrzegają te trendy i starają się na nie odpowiedzieć. Z myślą o branży HoReCa, Coca-Cola HBC rozbudowuje swoje portfolio o nowe produkty – napoje Three Cents.

Pozostało 86% artykułu
Styl życia
Konkurencja dla gwiazdek Michelin. Francuzi mają nowa „biblię smakoszy”
Materiał Promocyjny
Naszą siłą jest różnorodność
Styl życia
Szaleństwo na punkcie „luksusowych wód mineralnych”. Nisza rośnie w siłę
Styl życia
Trzeźwość staje się modna. Trend „NoLo” wkracza do barów i restauracji
Styl życia
Ranking najlepszych zup świata. Polski specjał na drugim miejscu
Akcje Specjalne
Dekarbonizacja gospodarki bez wodoru będzie bardzo trudna
Styl życia
Itameshi: miks Włoch i Japonii. Ten trend kulinarny namiesza na talerzach
Materiał Promocyjny
Sztuczna inteligencja może być wykorzystywana w każdej branży