W 2023 roku lokale gastronomiczne odwiedzało niemal 60% Polaków. Do restauracji, koktajlbarów czy konceptów gastronomicznych takich jak coraz popularniejsze w Polsce „food halle”, przychodzimy ciekawi nowych smaków, odkryć kulinarnych i nowości.
Wielcy gracze dostrzegają te trendy i starają się na nie odpowiedzieć. Z myślą o branży HoReCa, Coca-Cola HBC rozbudowuje swoje portfolio o nowe produkty – napoje Three Cents.
Three Cents: Nowa marka Coca-Cola HBC wkracza do Polski
Produkty Three Cents należą do szybko rosnącej kategorii napojów gazowanych dla dorosłych. Naturalne smaki i aromaty oraz odpowiedni poziom nagazowania – to cechy, dzięki którym te napoje podbiły już kilkadziesiąt rynków na świecie.
W Polsce firma Coca-Cola HBC rozpoczyna sprzedaż mikserów Three Cents oferując 10 smaków. Będzie można je znaleźć w cenionych hotelach, restauracjach i koktajl barach w Warszawie oraz Krakowie, a później także w innych polskich miastach.
– Chcemy odpowiadać na potrzeby konsumentów i klientów, oferując napoje na każdą porę dnia i każdą okazję, ale także profesjonalistów, dostarczając im rozwiązania, które pozwolą im jeszcze szerzej rozwinąć skrzydła w sztuce miksologii. Jestem przekonana, że Three Cents jest właśnie takim narzędziem i wierzę, że te ultra-premium miksery zyskają także uznanie barmanów i konsumentów w Polsce – mówi Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.