Aktualizacja: 21.11.2024 13:07 Publikacja: 10.06.2021 14:30
Zapach zaprojektowany jak włoski garnitur szyty na miarę – czy to możliwe? Właśnie taką filozofię wyznaje słynna włoska marka Brioni.
Pomówmy o depresji, chorobie, z którą nie da się wygrać w pojedynkę. Na depresję w Polsce choruje około półtora miliona osób. Właśnie dlatego powstał projekt społeczny „Polki Wolności Mają Głos Przeciw Depresji”.
STUDIO teatrgaleria, jedna z najważniejszych warszawskich scen teatralnych, świętuje 50.urodziny. Najbliższe miesiące będą obfitować w wydarzenia. Co przygotowano na jubileusz STUDIO?
Czy preparat korygujący objawy starzenia się skóry może być tak skuteczny jak zabiegi medycyny estetycznej? Marka Helena Rubinstein udowadnia, że to możliwe.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
Klasyka, do tego modny streetwear oraz uniseksowe dresy z linii Casual Club: to propozycje marki Pako Lorente na tegoroczną jesień.
Redakcja znanego na całym świecie słownika Cambridge wybrała słowo 2024 roku. Zdaniem ekspertów jego popularność pokazuje rosnącą w społeczeństwach popularność afirmacji.
Spowolnienie na rynku dóbr luksusowych sprawia, że czołowe marki poszukują dla siebie nowych, lukratywnych nisz. Czy okażą się tak atrakcyjne jak chcieliby tego potentaci branży luksusowej?
Mieszka w Zambii, jest po 80, a jej efektowne stylizacje od pewnego czasu robią coraz większą furorę w mediach społecznościowych, udowadniając, że wiek to tylko liczba. O fenomenie Margret Choli rozpisują się zachodnie media, ostatnio stylowa seniorka udzieliła wywiadu serwisowi BBC.
Niemiecka supermodelka Heidi Klum, która od ponad 30 lat odnosi sukcesy w swoim zawodzie, w jednym z wywiadów powiedziała, jak reagowała na złośliwe uwagi ze strony projektantów dotyczące jej sylwetki. Jakie miała podejście do restrykcyjnych diet?
Generacja Z nie ma problemu ze zmianą pracy i miejsca zamieszkania, aby zarabiać więcej - tak wynika z najnowszego raportu H&R Block 2024 Outlook on American Life. Przedstawiciele tego pokolenia nieustannie poszukują też dodatkowych źródeł zarobku.
Czy produkty marek luksusowych stały się za drogie? Przedstawiciel jednego z czołowych włoskich domów mody nie szczędzi słów krytyki pod adresem swojej branży.
Popyt na tzw. technologię ubieralną w przyszłym roku skoczy o 20 proc. – wieszczą eksperci. Napędem mają być już nie tylko smartwatche, ale też inteligentne okulary i pierścienie.
Koncern Prada Group czekają zmiany. Najstarszy syn obecnych właścicieli przygotowuje się do przejęcia władzy w rodzinnej firmie.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas