Gwyneth Paltrow – amerykańska aktorka i przedsiębiorczyni w jednej osobie – od dawna wiele energii i czasu poświęca stworzonej przez siebie marce lifestyle’owej Goop. Firma, której kilka lat przepowiadano świetlaną przyszłość, musi poszukać nowego modelu działania i zrezygnować z nierentownych projektów.
Goop: od newslettera do lifestyle'owego imperium
Oprócz błyskotliwej kariery aktorskiej, Gwyneth Paltrow ma na koncie również kilkanaście lat prowadzenia biznesu. W 2018 roku amerykańska aktorka uruchomiła lifestyle’ową markę Goop, która szybko zyskała popularność w dynamicznie rozwijającej się branży wellness.
Początkowo Gwyneth Paltrow prowadziła newsletter o tematyce wellness. Z czasem jednak ten niewielki projekt rozrósł się do globalnego imperium, którego wartość w szczytowym momencie wyceniano na 250 milionów dolarów.
Czytaj więcej
Znana włoska marka odzieżowa ma przed sobą trudny okres i gruntowną restrukturyzację, która ma pomóc wrócić na ścieżkę wzrostu. Jednym z elementów koniecznych zmian ma być zamknięcie 500 sklepów.
W ofercie marki Goop znajdują się rozmaite produkty i usług: kolekcje kosmetyków, akcesoria wellness, akcesoria erotyczne dla kobiet, przybory kuchenne, ubrania, a nawet luksusowe rejsy. We współpracy z platformą Netflix Paltrow nagrała też serial dokumentalny o swojej firmie oraz program traktujący o zdrowiu intymnym.