Zdaniem niektórych Gucci przekroczyło granicę dobrego smaku. Do sieci trafiły właśnie zdjęcia z kampanii kolekcji Gucci, którą Alessandro Michele, były już dyrektor kreatywny Gucci, przygotował wspólnie z piosenkarzem i aktorem Harrym Stylesem.
Gucci: kontrowersyjna kampania z udziałem Harry'ego Stylesa
„Zabawa tkwi głęboko w sercu” — tak niewinnie brzmi hasło kampanii promującej najnowszą kolekcję „Ha Ha Ha”, kolejną odsłonę współpracy domu mody Gucci z Harrym Stylesem. Dlaczego wzbudziła ona poruszenie?
W sesji zdjęciowej wziął udział Harry Styles, od kilku sezonów jest „twarz” marki Gucci. Artysta ma na sobie t-shirt z pluszowym misiem, a cała sesja utrzymana jest w pastelowej kolorystyce. Największe zdziwienie wzbudził jeden rekwizyt, z którym pozuje Styles — materac, którego niewielkie wymiary sugerują, że jest przeznaczony do łóżeczek dla dzieci.
Co dziecięcy materac robi w kampanii reklamowej marki luksusowej? Zdaniem niektórych może to budzić skojarzenia pedofilskie na co branża reklamowa i modowa, po aferze ze skandaliczną kampanią reklamową Balenciagi, jest teraz szczególnie wyczulona.