Flagowy salon Carl Hansen & Son w Warszawie już otwarty

Warszawa wzbogaciła się o nowy salon z duńskim designem. Firma Carl Hansen & Son otworzyła butik w hotelu Warszawa, jednym z najbardziej stylowych obiektów w stolicy. Co znajdziemy w środku?

Publikacja: 21.12.2020 10:38

Fot: Carl Hansen & Son/ mat.promocyjne

Fot: Carl Hansen & Son/ mat.promocyjne

Foto: Fot: Carl Hansen & Son/ mat.promocyjne

10 grudnia w stołecznym Hotelu Warszawa ruszył flagowy salon marki Carl Hansen & Son, znanej z produkcji mebli stworzonych w duchu  minimalizmu nurtu danish modern. Na 250 metrach kwadratowych klienci będą mogli poznać bliżej i kupić najbardziej znane projekty duńskiej firmy.

Czytaj też: Trendy 2021. Tak pandemia zmienia wnętrza naszych domów

Stworzona w 1908 roku firma Carl Hansen & Son zyskała popularność w latach powojennych dzięki współpracy z najbardziej znanymi przedstawicielami nurtu Danish Modern z tego okresu, takimi jak Hans J. Wegner, Kaare Klint, Poul Kjærholm, Arne Jacobsen i Børge Mogensen.

"Carl Hansen salon w Warszawie"

Salon Carl Hansen & Son w hotelu Warszawa. Fot: materiały prasowe

sukces.rp.pl

Za projekty Carl Hansen & Son odpowiadają również ikony współczesnego designu, jak laureat Pritzkera Tadao Ando czy Brad Ascalon. Każdy mebel firmy to efekt pracy wykwalifikowanych rzemieślników z wyspy Fionia, gdzie od początku znajduje się siedziba firmy.

„Polski rynek wykazuje rosnące zainteresowanie klasycznymi duńskimi meblami. Wierzymy, że zarówno klasyczny, jak i współczesny wygląd naszych mebli zostanie doceniony przez polską publiczność”

– powiedział Knud Erik Hansen, CEO firmy i przedstawiciel trzeciego pokolenia rodziny Hansenów.

10 grudnia w stołecznym Hotelu Warszawa ruszył flagowy salon marki Carl Hansen & Son, znanej z produkcji mebli stworzonych w duchu  minimalizmu nurtu danish modern. Na 250 metrach kwadratowych klienci będą mogli poznać bliżej i kupić najbardziej znane projekty duńskiej firmy.

Czytaj też: Trendy 2021. Tak pandemia zmienia wnętrza naszych domów
Piękne Rzeczy
Zawrotna kariera kalendarzy adwentowych. Marki luksusowe je pokochały
Materiał Promocyjny
Jak wykorzystać potencjał elektromobilności
Piękne Rzeczy
Rezydencja rodziny Kennedych we Francji na sprzedaż. Tu JFK uczył się pływać
Piękne Rzeczy
Kidult na zakupach świątecznych. Dlaczego dorośli kupują sobie zabawki?
Piękne Rzeczy
„Prezenty dopaminowe”: nowy trend objął też tradycje świąteczne
Piękne Rzeczy
Raport: młodzi ludzie chętnie kupują dobra luksusowe, bo mieszkają z rodzicami