Quince to nazwa amerykańskiej marki odzieżowej, która od pewnego czasu zyskuje popularność wsród klientek i klientów w wielu krajach. Ta firma oferuje ubrania i akcesoria z wykonane z jakościowych materiałów, ale w konkurencyjnych cenach. Quince zdobyła też zaufanie potężnych inwestorów z Doliny Krzemowej i jest uznawana za „jednorożca”.
Quince: marka, która chce „wywrócić stolik” w branży mody
O marce Quince zapewne słyszeli ci, którzy poszukują w sieci sklepów oferującej wysokiej jakości ubrania z takich szlachetnych tkanin jak kaszmir, jedwab, len czy organiczna bawełna — ale w przystępnych cenach. Taką ofertę ma dla klientów działająca od kilku lat amerykańska marka Quince.
„Nasza misja jest prosta — tworzyć produkty o takiej samej lub lepszej jakości niż czołowe marki luksusowe za znacznie niższą cenę. Ponieważ wierzymy, że jakość nigdy nie powinna być luksusem” — brzmi manifest na stronie marki, którą w 2018 roku w San Francisco założyli Sid Gupta, Sourabh Mahajan i Becky Mortimer. Z kolei na stronie firma reklamuje się słowami: Luksusowe produkty i uczciwe ceny. To przywodzi na myśl hasło kampanii reklamowej Temu: Rób zakupy jak miliarder.
Czytaj więcej
Kilka lat temu to kontrowersyjne zjawisko stało się powszechne. Teraz tak zwana blandyfikacja po...
W ofercie Quince znajdują się klasyczne i ponadczasowe ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci, akcesoria i wyroby do domu w bardzo przystępnych cenach, zważywszy na materiały, z których je uszyto. Dla przykładu: klasyczna jedwabna sukienka kosztuje około 350 złotych, z kolei za męski kardigan uszyty w stu procentach z mongolskiego kaszmiru należy zapłacić nieco ponad 700 złotych.