Reklama
Rozwiń
Reklama

Słynny dom mody w kłopotach. Do niedawna był najbardziej pożądaną marką świata

Spowolnienie na rynku dóbr luksusowych niektórych producentów dotyka bardziej, innych – mniej. Gucci, słynny włoski dom mody, jeszcze niedawno jedna z ulubionych marek świata mody luksusowej, znalazł się w tej pierwszej grupie.

Publikacja: 31.07.2025 11:57

Gucci jest jedną z marek, którą najmocniej dotknęło spowolnienie na rynku dóbr luksusowych.

Gucci jest jedną z marek, którą najmocniej dotknęło spowolnienie na rynku dóbr luksusowych.

Foto: Betty Laura Zapata/Bloomberg

Zła passa nie opuszcza francuskiego koncernu Kering, jednego z czołowych graczy na światowym rynku dóbr luksusowych. Gucci, czołowa marka koncernu i do niedawna najważniejsza biznesowo część Keringa, jest w tarapatach. Pokazują to najnowsze wyniki.

Gucci w dół. Sprzedaż spadła o 25 procent

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Moda
Branża luksusowa schodzi na ziemię. Klienci chcą, by sprzedawać im emocje
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Moda
Jak przekonać pokolenie Z do małżeństw? Nowy plan giganta rynku sukni ślubnych
Moda
Rusza flagowy sklep Uniqlo w Warszawie. Debiut innowacyjnej usługi Re.Uniqlo
Moda
Nowy projekt buntowników świata mody. Te ubrania pielęgnują skórę jak kosmetyki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Moda
Zara zastrzegła swój nowy znak towarowy. Składa się wyłącznie z cyfr
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama