Amerykańska marka odzieżowa Gap, którą dobrze znają również polscy klienci, stopniowo zmienia swój wizerunek. Po kilku „chudszych” latach Gap wraca z odświeżoną strategią, której celem jest umieszczenie marki w rynkowym segmencie premium. Nowy projekt GapStudio to wizja Zaca Posena, który niedawno objął stanowisko dyrektora kreatywnego Gap.
„Gap, tylko poziom wyżej”: słynna marka wraca w nowej odsłonie
Marki odzieżowe, które zmagają się z problemami finansowymi, obierają różne strategie, aby wyjść z na prostą. Niektóre celują w zamożniejszych klientów i właśnie z myślą o nich tworzą swoje nowe kolekcje, inne – wręcz przeciwnie, stawiają na bardziej „demokratyczne” oferty.
Tę pierwszą strategię obrała słynna amerykańska marka Gap, której lata świetności przypadały na ostatnią dekadę XX i pierwsze lata XXI wieku. Gap, który przez lata był liderem codziennej odzieży ze „średniej półki”, ma za sobą trudne kilka lat i pojawiła się pilna potrzeba zdecydowanej zmiany strategii.
Amerykańska marka nigdy nie aspirowała do sfery luksusowej, to się jednak stopniowo zmienia. Hasło, które ma wyznaczać nowy kierunek w kreowaniu wizerunku marki, brzmi: „Gap, tylko poziom wyżej”.
Czytaj więcej
Certyfikat Better Cotton stał się standardem w przemyśle odzieżowym, potwierdzającym odpowiedzial...