Reklama
Rozwiń

Wiosenna premiera domu mody Chanel. Dwie gwiazdy w nowej kampanii

Słynny francuski dom mody walczy o serca młodych klientek. Mają w tym pomóc dwie gwiazdy muzyki pop – Dua Lipa i Jennie – które wzięły udział w kampanii nowej torebki Chanel 25.

Publikacja: 27.03.2025 16:48

Kampania Chanel 25 sfotografowana została przez Davida Simsa, a towarzyszący jej film wyreżyserował

Kampania Chanel 25 sfotografowana została przez Davida Simsa, a towarzyszący jej film wyreżyserował Gordon von Steiner.

Foto: CHANEL

ACH

Torebki stały się symbolami słynnych domów mody. Są nie tylko pięknym przedmiotem, który opiera się rozmaitym modom i zawsze pozostaje stylowy, ale też deklaracją dotyczącą własnego stylu.

Dom mody Chanel zaprezentował właśnie nowość – torebkę Chanel 25. Twarzą kampanii promującej ten model torebki została brytyjska piosenkarka Dua Lipa. Obok niej w projekcie pojawia się również Jennie, ambasadorka Chanel od 2017 roku. Jednak to właśnie udział Dua Lipy, gwiazdy młodego pokolenia, stał się kluczowym elementem całej kampanii.

Chanel 25: nowa odsłona klasyki

W kampanii Chanel 25, sfotografowanej przez Davida Simsa, a także w filmie reżyserowanym przez Gordona von Steinera, piosenkarka wędruje po Nowym Jorku. Wideo inspirowane teledyskami pokazuje jeden dzień z życia Dua Lipy, która porusza się po ulicach Manhattanu, śpiewając znany przebój „She Drives Me Crazy” zespołu Fine Young Cannibals – hit z początku lat 90.

Torebka Chanel 25 produkowana jest w trzech rozmiarach.

Torebka Chanel 25 produkowana jest w trzech rozmiarach.

Foto: CHANEL

Czytaj więcej

Stworzył czołową sieć perfumerii niszowych w Polsce. „Mamy zapachy szokujące”

Nowa torebka Chanel 25 to połączenie ponadczasowej elegancji i współczesnej funkcjonalności. Inspirowana słynnymi modelami francuskiego domu mody, zachowuje charakterystyczne dla marki elementy, takie jak pikowanie czy łańcuszek przeplatany skórą. Jest dostępna w trzech rozmiarach, w zależności od tego, czy ma być przepastnym towarzyszem codziennych spraw czy subtelnym dodatkiem do stylizacji, która oddaje indywidualny styl.

„Ta torebka symbolizuje wolność ruchu” - mówi w kampanii Jennie, gwiazda K-popu związana z Chanel od

„Ta torebka symbolizuje wolność ruchu” - mówi w kampanii Jennie, gwiazda K-popu związana z Chanel od wielu lat.

Foto: CHANEL

„Jako osoba, która jest ciągle w ruchu, potrzebuję torby, która pomieści wszystkie moje niezbędne rzeczy. Chanel ma miejsce na książki, okulary przeciwsłoneczne, notatniki, a nawet moje kryształy” – przekonuje Dua Lipa.

Obok brytyjskiej wokalistki w kampanii pojawia się także Jennie – gwiazda K-popu i wieloletnia ambasadorka Chanel. „Ta torebka symbolizuje wolność ruchu. Jest praktyczna, lekka i wygodna – idealna zarówno na podróże, jak i codzienne wyjścia” – mówi Jennie.

Dua Lipa rozpoczęła współpracę z Chanel na początku 2025 roku.

Dua Lipa rozpoczęła współpracę z Chanel na początku 2025 roku.

Foto: CHANEL

Luksusowe torebki często kojarzone są z przedmiotem, który przydaje się głównie podczas eleganckich wieczornych wydarzeń. Tymczasem Chanel w swojej nowej kampanii przekonuje, że luksus może iść w parze z funkcjonalnością. To nie powinno zaskakiwać, w końcu żyjemy w świecie, w którym kobiety funkcjonują na pełnych obrotach.

Torebki stały się symbolami słynnych domów mody. Są nie tylko pięknym przedmiotem, który opiera się rozmaitym modom i zawsze pozostaje stylowy, ale też deklaracją dotyczącą własnego stylu.

Dom mody Chanel zaprezentował właśnie nowość – torebkę Chanel 25. Twarzą kampanii promującej ten model torebki została brytyjska piosenkarka Dua Lipa. Obok niej w projekcie pojawia się również Jennie, ambasadorka Chanel od 2017 roku. Jednak to właśnie udział Dua Lipy, gwiazdy młodego pokolenia, stał się kluczowym elementem całej kampanii.

Moda
Kłopoty w imperium słynnego projektanta mody. Dwucyfrowy spadek zysku
Moda
Jonathan Anderson w nowej roli. Debiutancka kolekcja dla domu mody Dior
Moda
Rośnie nowa potęga na rynku odzieżowym. Zara i H&M mają konkurentów
Moda
Anna Wintour odchodzi z „Vogue'a”. Kierowała magazynem przez 37 lat
Moda
Ta branża w rok straciła 50 milionów klientów. Jest za drogo i nudno