Wiele miłośniczek mody na całym świecie z pewnością ucieszyłaby się z jednego prezentu pod choinkę. Mowa o wielorazowym kubku na kawę. Nie jednak chodzi o „zwykły” kubek, ale o duży, designerski – najlepiej jakiejś luksusowej marki. Ich ceny sięgają setek, a nawet tysięcy złotych.
Wielorazowy kubek z kawą – nowy symbol luksusu
Od wielu lat widzimy w mediach zdjęcia celebrytek i celebrytów, których fotografują paparazzi w różnych sytuacjach. Jednym z przedmiotów, które bardzo często trzymają wtedy w dłoniach słynne osoby trzymają w dłoniach, jest kubek z kawą.
Czasem są to zupełnie przeciętne, jednorazowe kubki z kawiarni, jakie sami w biegu kupujemy w najbliższej kawiarni. Coraz częściej jednak celebryci – a zwłaszcza celebrytki – dzierżą duże, wielorazowe kubki, które – po dokładniejszym przypatrzeniu się – okazują się efektownymi dziełami sztuki.
Czytaj więcej
Choć jego imperium rośnie w siłę, on pozostaje w cieniu. Chris Xu, zagadkowy założyciel chińskiej marki odzieżowej Shein, która w kilka lat temu stała się rywalem dla największych na rynku, jak ognia unika mediów czy zdjęć. Kim jest twórca Shein?
Przykładem niech będzie Jennifer Lopez. Swoją imponującą kolekcję personalizowanych wielorazowych kubków artystka zaczęła tworzyć jeszcze w poprzedniej dekadzie, chwaląc się nimi co pewien czas na swoich kanałach społecznościowych. Niektóre z tych kubków są nawet inkrustowane kryształkami Swarovskiego.