Etsy to serwis pozwalający rzemieślnikom i producentom sprzedawać swoje produkty bezpośrednio. Etsy stało się też barometrem trendów w modzie i designie – dzięki kreatywności twórców zanim trendy staną się popularne, najpierw pojawiają się właśnie na Etsy.
Serwis opublikował raport prognozujący najważniejsze trendy w modzie i designie w 2023 roku. Według autorów raportu przed nami rok, w którym powrócimy do szlachetnych materiałów, a także odcieni i form, które będą pozytywnie wpływać na nasze samopoczucie.
Świat w odcieniach miodu i indygo
Instytut Pantone ogłosił niedawno swój kolor roku 2023 — to soczysta, buraczkowa Viva Magenta. Analitycy Etsy mają własną prognozę na temat tego, jakimi kolorami będziemy chcieli otaczać się w tym roku. W swoim raporcie ujawniają zainteresowania użytkowników platformy w kwestii mody i designu.
Autorzy raportu nie mają wątpliwości, że jeden wiodący kolor to dla nas stanowczo za mało. Wyróżnili więc dwa kolory, po które — ich zdaniem — będziemy sięgać szczególnie chętnie. W poprzednich latach zresztą również Instytut Pantone wielokrotnie ogłaszał nie jeden, ale dwa kolory mające zdominować nasze wnętrza i garderoby w najbliższych miesiącach.
Czytaj więcej
Polscy projektanci cieszą się coraz większą renomą i – co najważniejsze – wygrywają prestiżowe konkursy. Dowodem są wyniki najnowszego zestawienia World Design Rankings podsumowującego 2022 rok. Polska zajęła w nim bardzo wysoką pozycję.