Aktualizacja: 22.11.2024 01:09 Publikacja: 15.06.2021 10:14
Foto: Fot: materiały prasowe
W tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Restaurant & Bar Design Awards, w którym nagradzane są najlepiej zaprojektowane lokale gastronomiczne z całego świata, wyróżnienie zdobyła kawiarnia „Woda” z Bydgoszczy.
Wielofunkcyjna przestrzeń eventowa „LookUp” zwyciężyła w konkursie Restaurant & Bar Design Awards 2024. To jedyny lokal z Polski, który znalazł się w finale imprezy.
Architekci z polskiej pracowni Tremend mają na koncie kolejny sukces. Zdobyli aż trzy nagrody w międzynarodowym konkursie European Property Award 2024. Jedną z nich – za projekt wnętrz butikowego hotelu w serca Paryża.
Fridgescaping to być może jeden z najbardziej zaskakujących trendów, jakie w ostatnim czasie pojawiły się w mediach społecznościowych. Jego popularność pokazuje, jak wielką siłę mają dzisiaj social media. Docierają wszędzie, nawet do wnętrz naszych lodówek.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
Znamy półfinalistów prestiżowego konkursu Dezeen Awards 2024. W kategorii „Zrównoważony rozwój” wyróżniono wnętrza hotelu leżącego na wyspie Wolin. To projekt nagradzanej warszawskiej pracowni NOKE Architects.
Eksperci z firmy Cushman & Wakefield ogłosili listę najdroższych ulic na świecie. Na czele tym razem znalazło się jedno z miast Europy. W ten sposób przerwana została dominacja nowojorskiej Piątej Alei.
Mieszka w Zambii, jest po 80, a jej efektowne stylizacje od pewnego czasu robią coraz większą furorę w mediach społecznościowych, udowadniając, że wiek to tylko liczba. O fenomenie Margret Choli rozpisują się zachodnie media, ostatnio stylowa seniorka udzieliła wywiadu serwisowi BBC.
Koncern Prada Group czekają zmiany. Najstarszy syn obecnych właścicieli przygotowuje się do przejęcia władzy w rodzinnej firmie.
Dominika Nowak przez 10 lat pracowała dla czołowych marek we Włoszech jako projektantka butów. „Po latach pracy w tym kraju uznałam, że mam wiedzę i doświadczenie, by opowiedzieć swoją własną historię” – mówi twórczyni marki Vanda Novak.
Ostatnie miesiące to okres spadków sprzedaży w segmencie dóbr luksusowych. Wśród marek, które boleśnie odczuły te spadki znalazło się brytyjskie Burberry. Aby wyjść z dołka finansowego, Brytyjczycy ogłosili „plan awaryjny”.
Po erze „cichego luksusu” nadszedł czas na „cichą logomanię”. Na czym polega nowy trend, który coraz częściej można dostrzec w przypadku produktów marek luksusowych?
Bogna Sworowska, czołowa polska topmodelka, udowadnia, że w świecie modellingu wiek nie gra wielkiej roli. Po blisko 30 latach rozłąki z wybiegami, Polka powróciła na nie podczas londyńskiego tygodnia mody.
Słynna francuska marka, od lat współpracująca z najważniejszymi związkami sportowymi w tym kraju, od pewnego czasu zmaga się z problemami, które pogłębiły się dodatkowo po tegorocznych igrzyskach w Paryżu. Właściciele marki zapewniają jednak, że długoterminowe perspektywy rysują się korzystnie.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas