Lifting – to pojęcie świetne znane w motoryzacji. Producenci samochodów stosują ten zabieg, gdy chcą odświeżyć swój bestseller, sprawić, by stał się jeszcze bardziej pożądany. Unowocześniają więc, poprawiają, dodają nowe funkcje zmieniają.
Po lifting sięgają też producenci zegarków. Oni też dbają o to, by ich produkty stale się zmieniały. Właśnie taki zabieg swojemu bestsellerowi zafundował szwajcarski producent, firma Longines. Jak wyszło?
Longines HydroConquest GMT: nowe szaty
Zegarki nurkowe to tradycyjnie jeden z najmocniejszych i najbardziej konkurencyjnych segmentów zegarkowych. Większość producentów ma je w ofercie, więc walka o to, kto zdobędzie serce miłośników zegarków, jest niezwykle zacięta.
Czytaj więcej
Klasyczny design, odwołujący się do historii marki, oraz nowoczesny, zaawansowany mechanizm – to przepis na sukces nowego modelu zegarka Longines z rodziny Flagship.
Longines, szwajcarska firma z blisko 200-letnią tradycją, ma w ofercie kilka zegarków nurkowych. Są wśród nich takie, które wprost nawiązują do historycznych modeli i modele na wskroś nowoczesne. Do tej drugiej grupy zalicza się linia HydroConquest, od lat jeden z czołowych produktów Longinesa.