W ciągu dekady działalności nowojorska marka Kith zbudowała mocną pozycję w świecie luksusowego streetwearu, podobnie jak Supreme opierając się w dużej mierze na głośnych partnerstwach. Lista marek, z którymi współpracował założyciel Kith, Ronnie Fieg, obejmuje już ponad 50 pozycj, są na niej tacy giganci jak Adidas, Nike, New Balance czy Asics.
Czytaj też: Tak wygląda pierwsza na świecie kawiarnia Louis Vuitton
Swoją pozycję firma zawdzięcza też ograniczonej liczbie salonów – do tej pory otwarto ich zaledwie 10, z czego 7 w Stanach Zjednoczonych. To również model biznesowy przypominający sposób działania Supreme, ale Kith powoli zaczyna wychodzić też poza USA – jeden z salonów, otwarty pod koniec ubiegłego roku, działa w Tokio, inny w londyńskim domu towarowym Selfridges, a w tym tygodniu marka otwiera w Europie swój pierwszy sklep flagowy, który znajduje się w historycznym budynku hotelu Pershing Hall w Paryżu.