D’ALCHÉMY, polska marka naturalnych i organicznych preparatów pielęgnacyjnych o działaniu anti-aging, mimo zaledwie trzyletniej historii może pochwalić się zdobyciem wielu cennych nagród, na rynku krajowym, jak i za granicą. Peeling do twarzy, krem do rąk, czy kosmetyki do pielęgnacji ciała zostały docenione w prestiżowych konkursach, takich jak: Natural Health Beauty Awards, TOP Sante, Free From Skincare Awards, co stanowi dowód na mocną pozycję marki na rynku brytyjskim.
Rynek kosmetyczny w Anglii jest niezwykle konkurencyjny i bardzo dojrzały, szczególnie gdy mowa o kosmetykach półki premium. Jeśli marka znajdzie uznanie i grono lojalnych klientów wśród Brytyjczyków, jest szansa na sukces światowy. Dlatego tak bardzo cieszy nas rosnąca liczba klientów z Wielkiej Brytanii oraz nagrody, które tam zdobywamy – mówi Anna Mamczur, CEO i dyrektor marketingu D’ALCHÉMY.
Zgodnie z nazwą, marka czerpie inspirację z filozofii średniowiecznych alchemików, co znajduje wyraz w jej holistycznym podejściu do pielęgnacji skóry. Za naturalne piękno mają odpowiadać przede wszystkim dwa czynniki – zdrowa skóra i zrównoważone podejście do życia. Ten drugi aspekt dotyczy również świadomości ekologicznej. Zaawansowane technologicznie receptury wykorzystują wyłącznie składniki aktywne pochodzenia roślinnego, dlatego po produkty D’ALCHÉMY chętnie sięgają też weganie i wegetarianie.
Założeniem było stworzenie marki i produktów niszowych, o bogatych recepturach, wyjątkowych w skali świata, kierowanych do najbardziej wymagających klientów, marki wyraźnie wyspecjalizowanej w pielęgnacji skóry kobiet dojrzalszych (po 35 roku życia). Było dla nas oczywiste, że produkty powinny wyróżniać się wyjątkowym designem, opakowania powinny być nie tylko luksusowe, ale też ekologiczne i minimalistyczne.