Mimo zamykania sklepów i ograniczeń towarzyszących ich otwarciu w czasie pandemii, torby na zakupy to jedno z najbardziej pożądanych akcesoriów ostatnich miesięcy.
Marki takie jak Tiffany przygotowały nawet luksusowe wersje swoich sklepowych torebek, a serwis Input opisał niedawno nowy, powszechny proceder, polegający na kupowaniu… pustych toreb pochodzących z butików znanych marek. Później pojawiają się one na zdjęciach influencerów, co ma świadczyć o ich wystawnym stylu życia. Z tego zainteresowania skorzystała Zara, a efekt przeszedł najśmielsze oczekiwania.
Wózek zakupowy dla seniorów w wersji przygotowanej przez Zarę: hit jesieni
Hiszpański gigant w kwestii torebek postawił na „babciny szyk” (jak określił ten nowy styl irlandzki serwis Evoke.ie). Uzupełniane o wózek torby na zakupy zostały przygotowane w dwóch wersjach kolorystycznych – szarej i khaki.
Choć na pierwszy rzut oka widać, że funkcjonalność była dla projektantów ważniejsza od estetyki, torby zostały entuzjastycznie przyjęte przez klientów marki i zniknęły z hiszpańskich sklepów w ciągu 24 godzin.
Czytaj też: Styl Chandlera z serialu „Przyjaciele” to trend tej jesieni
Poliestrowa torba zaopatrzona w kółka, po sukcesie w Hiszpanii. podbija też kolejne rynki europejskie. Od kilku dni można ją kupić w Wielkiej Brytanii, a także w Polsce (za 249 zł). W cytowanych przez dziennik „Daily Mail” opiniach z mediów społecznościowych pojawiają się głosy, że „babciny szyk” to jeden z przejawów mody covidowej.