Kot Karla Lagerfelda jest milionerem. Zarabia na reklamach

Kotka Choupette „otrzymuje” za swoją pracę miliony dolarów i uznawana jest za „najbogatszego” kota na świecie

Publikacja: 19.10.2020 13:38

Fot: Choupette Lagerfeld/ Facebook

Fot: Choupette Lagerfeld/ Facebook

Foto: Fot: Choupette Lagerfeld/ Facebook

Choupette, kotka zmarłego w 2019 roku Karla Lagerfelda, rozpoczęła właśnie współpracę z niemiecką firmą LucyBalu. Będzie promować kocie legowiska. Jak powiedział agent Choupette, Lucas Berullier, „ponieważ Choupette kocha własne legowisko, stało się dla nas jasne, że nie tylko my, ale i właściciele kotów z całego świata powinni poznać produkty LucyBalu”.

To wyjaśnienie było konieczne, ponieważ kotka Karla Lagerfelda otrzymuje setki propozycji kontraktów – i zarabia duże pieniądze, które trafiają na jej „osobiste” konto.

W jaki sposób kotka Karla Lagerfelda stała się influencerką?  

Jak wylicza serwis „Robb Report”, tylko w 2015 roku kotka Lagerfelda zarobiła 3 miliony dolarów. Choupette pojawia się w reklamach w prasie, posłużyła też za wzór dla maskotki przygotowanej przez firmę Stieff, a także zainspirowała linię kosmetyków do makeupu o nazwie Sgu-pette, przygotowaną przez japońską markę Shu Uemura.

Zwierzę stało się też bohaterem kilku książek. Jedna z nich, napisana przez samego Karla Lagerfelda, trafiła do sprzedaży w listopadzie ubiegłego roku – już po śmierci słynnego projektanta. Opublikowana nakładem niemieckiego wydawnictwa Steidl Verlag „Choupette” szybko została wyprzedana.

Kot Lagerfelda: życie w luksusie

Kot Karla Lagerfelda musi dużo zarabiać, bo przyzwyczaił się do wystawnego życia. W opisie książki możemy przeczytać, że Choupette korzysta z usług dwóch pokojówek, ma też regularnie robiony manicure, a posiłki spożywa jedynie z zastawy Louis Vuitton czy Goyard.

Podobnie jak wiele najlepiej zarabiających modelek, kotka Lagerfelda jest aktywną influencerką – jej konto na Instagramie obserwuje prawie 70 tys. użytkowników, a poświęcony jej profil instagramowy o nazwie Choupette’s Diary – ponad ćwierć miliona osób.

Choupette, kotka zmarłego w 2019 roku Karla Lagerfelda, rozpoczęła właśnie współpracę z niemiecką firmą LucyBalu. Będzie promować kocie legowiska. Jak powiedział agent Choupette, Lucas Berullier, „ponieważ Choupette kocha własne legowisko, stało się dla nas jasne, że nie tylko my, ale i właściciele kotów z całego świata powinni poznać produkty LucyBalu”.

To wyjaśnienie było konieczne, ponieważ kotka Karla Lagerfelda otrzymuje setki propozycji kontraktów – i zarabia duże pieniądze, które trafiają na jej „osobiste” konto.

Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Styl
Barbara M. Roberts, czyli Barbie. Kto wymyślił najsłynniejszą lalkę świata?
Styl
Jak się ubrać na koronację króla? Karol III zmienia wielowiekowe zasady
Styl
„Rośliny niezłomne”. Chwasty gwiazdami słynnej wystawy ogrodniczej w Londynie