Maseczki i sandały to najbardziej pożądane dobra luksusowe 2020 roku

Dzięki świetnym wynikom sprzedaży w internecie drugi kwartał 2020 roku należał do Nike – wynika z nowego raportu wyszukiwarki Lyst.

Publikacja: 29.07.2020 18:23

Fot: Birckenstock/ Facebook

Fot: Birckenstock/ Facebook

Foto: Fot: Birckenstock/ Facebook

Nowa odsłona kwartalnego raportu wyszukiwarki Lyst przynosi zmianę na liście lidera, jeśli chodzi o najpopularniejsze marki luksusowe świata. Wg danych Lyst oraz Google między kwietniem a czerwcem Off-White musiało ustąpić pod względem zainteresowania swoim regularnym współpracownikom, czyli Nike.

Amerykański gigant zajął pierwsze miejsce m.in. dzięki 75% wzrostom w sprzedaży online i przekazał 40 milionów dolarów na organizacje pożytku publicznego – co ma istotne znaczenie w przypadku rankingu, biorącego pod uwagę również wzmianki w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Pierwszą piątkę uzupełniają Gucci, Balenciaga i Prada.

Czytaj też: Raport Next 20 – które marki najlepiej poradziły sobie z pandemią?

Ranking Lyst – najczęściej wyszukiwane produkty dla mężczyzn

Spadek z pozycji lidera nie oznacza, że Off-White czasy kwarantanny musi spisać na straty. Drugie miejsce w zestawieniu Lyst marka Virgila Abloha zajęła ze względu na niesłabnące zainteresowanie poczynaniami swojego szefa, kolaboracje, projekty specjalne oraz charakterystyczne maseczki, które okazały się najczęściej poszukiwanym produktem dla mężczyzn w drugim kwartale 2020 roku.

Pierwszą dziesiątkę zestawienia „najgorętszych” przedmiotów roku zdominowały buty i akcesoria. Obuwnicze zainteresowania nie ograniczały się do sneakersów, takich jak Asics Gt-1000 7 (miejsce 3.), nowe Nike Air Jordan 4 (miejsce 9.) czy „Low Vulcanized” Off-White (miejsce 5.). 10 miejsce w rankingu zajęły masywne buty Alexander McQueen, a na drugim miejscu hit sezonu, sandały marki Brunello Cucinelli.

Ranking Lyst – najczęściej wyszukiwane produkty dla kobiet

Również w zestawieniu poszukiwanych akcesoriów i ubrań dla kobiet sandały wyprzedziły torebki i inne przedmioty, które zwykle dominują w tej części raportu Lyst. Gdybyśmy mieli sugerować się tylko częstotliwością wyszukań, najmodniejszym kobiecym butem tych wakacji jest Birckenstock Arizona z podwójnym paskiem.

Tuż za nim na liście znalazła się maseczka Marine Serre. Jej sklepowa cena już w chwili premiery przekraczała 1000 zł. W wiosenno-letniej edycji znalazło się tez miejsce dla tenisowej spódnicy Nike, jednej z sukni H&M czy szortów Prady. Pełny raport znajduje się na stronie Lyst.

Nowa odsłona kwartalnego raportu wyszukiwarki Lyst przynosi zmianę na liście lidera, jeśli chodzi o najpopularniejsze marki luksusowe świata. Wg danych Lyst oraz Google między kwietniem a czerwcem Off-White musiało ustąpić pod względem zainteresowania swoim regularnym współpracownikom, czyli Nike.

Amerykański gigant zajął pierwsze miejsce m.in. dzięki 75% wzrostom w sprzedaży online i przekazał 40 milionów dolarów na organizacje pożytku publicznego – co ma istotne znaczenie w przypadku rankingu, biorącego pod uwagę również wzmianki w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Pierwszą piątkę uzupełniają Gucci, Balenciaga i Prada.

Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Styl
Barbara M. Roberts, czyli Barbie. Kto wymyślił najsłynniejszą lalkę świata?
Styl
Jak się ubrać na koronację króla? Karol III zmienia wielowiekowe zasady
Styl
„Rośliny niezłomne”. Chwasty gwiazdami słynnej wystawy ogrodniczej w Londynie
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?