Aktualizacja: 11.12.2025 20:07 Publikacja: 01.07.2020 00:01
Dwór Podstolice to nie tylko przestrzeń – to filozofia w której estetyka i uważność idą w parze. To tutaj goście...
Winit wynajmuje 36,3 tys. mkw. w MLP Business Park Schalke.
Czy ubranie może chłodzić podczas upałów? Grupa naukowców stworzyła innowacyjną tkaninę chłodzącą. Jest ona w st...
Pierpaolo Piccioli przez lata był twarzą, sercem i mózgiem domu mody Valentino. To on, jako dyrektor kreatywny V...
Analitycy e-commerce zwracają uwagę na falę nowego typu oszustw popełnianych przez klientów i klientki kupującyc...
Ponad 3500 miejsc pracy, pięć zakładów produkcyjnych i centrum usług wspólnych w Warszawie, 235 mln zł inwestycji w latach 2022–2023 i 16,6 mln zł CIT zapłaconego w 2024 r. Tak wygląda twardy bilans obecności Veluxu w Polsce – mówi Przemysław Pokorski, dyrektor zarządzający Velux Polska.
W świecie, w którym coraz częściej liczy się wygoda, szybkość i realne korzyści z codziennych wyborów, programy lojalnościowe zyskują na znaczeniu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas