Marka o 120-letniej historii w ciągu ostatnich 4 lat przeszła transformację, mającą pomóc jej w dotarciu do nowej grupy klientów.
Rimowa, firma znana przede wszystkim ze swoich aluminiowych walizek, rozszerza działalność o nową linię akcesoriów – Rimowa Eyewear, w której znajdą się zarówno okulary przeciwsłoneczne, jak i tradycyjne oprawki. Do sprzedaży trafiła właśnie pierwsza kolekcja wiosna/lato 2020, z trzema wyrazistymi kategoriami inspirowanymi lotniczą klasyką, charakteryzującymi się lekkością, prostotą i wytrzymałością, z której znana jest firma z Kolonii.
Air, Bridge i Rim – nowe modele Rimowa Eyewear
Rimowa Air to najlżejsza z całej trójki linia optyczna, wykorzystująca metalowo-nylonowe oprawki dla większej wygody w codziennym noszeniu. Rimowa Bridge charakteryzuje się płytką łączącą oprawki i szpilkami przywołującymi skojarzenia z detalami technicznymi walizek marki oraz nitami wykorzystywanymi w lotnictwie. Minimalistyczny model Rim wykorzystuje oprawki z octanu i również sięga do znaków rozpoznawczych Rimowy – w tym przypadku są to charakterystyczne rowki, które subtelnie wykorzystano w zausznikach.
Ceny okularów w różnych wariantach kolorystycznych zaczynają się od 1170 zł, za najdroższe zapłacimy 1445 zł.
Rimowa – nowy początek z LVMH
W ostatnich latach Rimowa przeszła transformację z firmy dla wąskiej grupy koneserów do producenta przyciągającego nowych odbiorców efektownymi akcjami marketingowymi i długą listą partnerstw z innymi markami. To efekt przejęcia marki z Kolonii przez LVMH oraz objęcia posady prezesa firmy przez syna właściciela koncernu, Alexandre Arnaulta.