Rimowa prezentuje pierwszą kolekcję okularów

Publikacja: 13.07.2020 07:54

Rimowa/Facebook

Rimowa/Facebook

Foto: Rimowa/Facebook

Marka o 120-letniej historii w ciągu ostatnich 4 lat przeszła transformację, mającą pomóc jej w dotarciu do nowej grupy klientów.

Rimowa, firma znana przede wszystkim ze swoich aluminiowych walizek, rozszerza działalność o nową linię akcesoriów – Rimowa Eyewear, w której znajdą się zarówno okulary przeciwsłoneczne, jak i tradycyjne oprawki. Do sprzedaży trafiła właśnie pierwsza kolekcja wiosna/lato 2020, z trzema wyrazistymi kategoriami inspirowanymi lotniczą klasyką, charakteryzującymi się lekkością, prostotą i wytrzymałością, z której znana jest firma z Kolonii.

Air, Bridge i Rim – nowe modele Rimowa Eyewear

Rimowa Air to najlżejsza z całej trójki linia optyczna, wykorzystująca metalowo-nylonowe oprawki dla większej wygody w codziennym noszeniu. Rimowa Bridge charakteryzuje się płytką łączącą oprawki i szpilkami przywołującymi skojarzenia z detalami technicznymi walizek marki oraz nitami wykorzystywanymi w lotnictwie. Minimalistyczny model Rim wykorzystuje oprawki z octanu i również sięga do znaków rozpoznawczych Rimowy – w tym przypadku są to charakterystyczne rowki, które subtelnie wykorzystano w zausznikach.

Ceny okularów w różnych wariantach kolorystycznych zaczynają się od 1170 zł, za najdroższe zapłacimy 1445 zł.

Rimowa – nowy początek z LVMH

W ostatnich latach Rimowa przeszła transformację z firmy dla wąskiej grupy koneserów do producenta przyciągającego nowych odbiorców efektownymi akcjami marketingowymi i długą listą partnerstw z innymi markami. To efekt przejęcia marki z Kolonii przez LVMH oraz objęcia posady prezesa firmy przez syna właściciela koncernu, Alexandre Arnaulta.

Wśród współpracowników firmy chwalącej się swoją ponad 120-letnią historią znalazły się m.in. najbardziej znane marki łączące wysoką modę ze streetwearem, jak Supreme, Anti Social Social Club czy Off White. Niedawno Rimowa stworzyła też kolekcję z Danielem Arshamem, a także przygotowała case’y na iPhone’a, o których pisaliśmy w tym miejscu.

Marka o 120-letniej historii w ciągu ostatnich 4 lat przeszła transformację, mającą pomóc jej w dotarciu do nowej grupy klientów.

Rimowa, firma znana przede wszystkim ze swoich aluminiowych walizek, rozszerza działalność o nową linię akcesoriów – Rimowa Eyewear, w której znajdą się zarówno okulary przeciwsłoneczne, jak i tradycyjne oprawki. Do sprzedaży trafiła właśnie pierwsza kolekcja wiosna/lato 2020, z trzema wyrazistymi kategoriami inspirowanymi lotniczą klasyką, charakteryzującymi się lekkością, prostotą i wytrzymałością, z której znana jest firma z Kolonii.

Styl
Jak przetrwać upały? Innowacyjna tkanina, która chłodzi, może być przełomem
Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Styl
Barbara M. Roberts, czyli Barbie. Kto wymyślił najsłynniejszą lalkę świata?
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Styl
Jak się ubrać na koronację króla? Karol III zmienia wielowiekowe zasady