Co roku marka Lyst przygotowuje podsumowanie tego, co w modzie on-line piszczy. W zestawieniu za rok 2019 wskazano, jakie były najmocniejsze trendy w modzie, produkty zdobywające popularność na zasadzie virali, najgorętsze brandy, ale także doceniono najbardziej udane współprace pomiędzy markami. A wszystko to wkomponowano w przejrzysty i pomocny przewodnik po świecie mody. Tegoroczny raport potwierdza jeszcze większy wpływ stylu ulicznego na trendy i to właściwie we wszystkich kategoriach.
Foto: EN
Co więc w 2019 roku było na topie? Na podstawie danych zebranych na potrzeby raportu okazało się, że najczęściej wyszukiwanymi produktami jednego brandu były te, które oferowała marka OFF-WHITE, czyli firma modowa założona w 2012 roku przez DJ-a i projektanta Virgula Abloha.
Z kolei marki Bottega Veneta, Pyer Moss i Telfar okrzyknięto przełomowymi w tym roku, a Marine Serre wskazano jako brand, który koniecznie trzeba obserwować w 2020 roku. Najlepszymi współpracami dwóch marek okazały się kolaboracje Virgil Abloh x IKEA, na równi ze wspólnymi przedsięwzięciami Sacai x Nike oraz Supreme x Stone Island. Natomiast produkty z charakterystycznym wzorem przygotowanym przez Zucca dla Fendi były najbardziej pożądanym produktem w minionym roku.
Foto: mat. pras.