Reklama

Droższe niż iPhone: Rolls-Royce stworzył luksusowe słuchawki

Słuchawki opatrzone logiem Rolls-Royce’a są lekkie, eleganckie, drogie – a do tego dostępne w limitacji

Publikacja: 23.11.2020 14:04

Fot: Rolls Royce

Fot: Rolls Royce

Foto: Słuchawki Rolls-Royce. Fot: Rolls-Royce/Miller Motorcars Boutique

Podczas tegorocznej prezentacji nowego samochodu Rolls-Royce Ghost przedstawiciele firmy Rolls-Royce zwracali szczególną uwagę na jakość akustyki w kabinie Ghosta. Z jednej strony chodziło o to, by zapewnić pasażerom niemal idealną ciszę, z drugiej – by wytłumienie wnętrza podkreślało waloty pokładowego sprzętu audio.

Czytaj też: Prawie jak rzeźba. Lenny Kravitz zaprojektował fortepian dla Steinway & Sons

Rolls-Royce zadbał o audiofilów także na inne sposoby, czego przykładem mogą być nowe słuchawki z logiem tej firmy, pozwalające nacieszyć się muzyką z tylnego siedzenia, bez zakłócania spokoju reszcie pasażerów Rolls-Royce’a.

Ile kosztują słuchawki Rolls-Royce’a?

Słuchawki Rolls-Royce’a zostały wyprodukowane w limitowanej serii 200 sztuk i kosztują 1210 dolarów (ok. 4500 zł). Za tą kwotę klienci otrzymują produkt wykonany z aluminium i brązowej skóry Saffiano, używanej do produkcji tapicerki samochodowej. Model charakteryzuje się też dużymi przetwornikami o średnicy 40mm, pasmem przenoszenia o zakresie 2Hz-30kHz i impendancją 22 omów.

"Słuchawki Rolls Royce"

Słuchawki Rolls-Royce. Fot: Rolls-Royce/Miller Motorcars Boutique

Foto: sukces.rp.pl

Słuchawki dostępne są jedynie w wersji z przewodem, zgodnie z rekomendacją ekspertów, którzy uważają, że bezprzewodowe odpowiedniki w większym stopniu narażone są na gorszą jakość dźwięku i zakłócenia.

Reklama
Reklama

W zestawie znajduje się tez etui z monogramem, ułatwiające transport i przechowywanie. Jak czytamy w informacji marki, nad efektem finalnym inżynierowie Rolls-Royce’a pracowali z „jednym z najbardziej szanowanych producentów systemów audio na świecie” –  nie ujawniono jednak szczegółów tej współpracy.

Materiał Promocyjny
Porcelana to więcej niż filiżanka na stole, to styl życia!
Styl
Jak przetrwać upały? Innowacyjna tkanina, która chłodzi, może być przełomem
Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama