Reklama

„Odpowiedzialna moda”. Oto nowa kolekcja marki Caterina

Spełniona życiowo, pewna siebie, podkreślająca swoją kobiecość – tak chce siebie widzieć każda kobieta. Ważne, by wyrażać to na co dzień, odpowiednio dobrany strój może w tym pomóc

Publikacja: 08.10.2020 13:11

„Odpowiedzialna moda”. Oto nowa kolekcja marki Caterina

Foto: Fot: Caterina/materiały prasowe

Jest jednak kilka warunków – ubranie musi być dobrze skrojone, uszyte z najlepszych materiałów, uwzględniające najnowsze trendy i dające kobiecie komfort wynikający z tego, że nosi rzeczy dobrej jakości. Dzięki temu będą dobrze wyglądać i dzisiaj, i za rok.  

Najnowsza kolekcja marki Caterina świetnie pasuje do tego opisu. – „Inspiracją do jej stworzenia była dla mnie kobieta” – mówi Anna Heybowicz, dyrektor kreatywna marki. 

„Śledzę trendy, ale nie podążam za nimi ślepo. Staram się wybrać te, które idealnie wpisują się w DNA naszej marki”.

W tym sezonie dominującym trendem w kolekcji Cateriny jest eko-skóra. W kolekcji znajduje się wiele modeli wykonanych z tego materiału, także w zestawieniu z innymi tkaninami.

Drugi ważny trend to podkreślenie linii ramion. Uzyskaniu tego efektu służą rozmaite zabiegi konstrukcyjne, takie jak zakładki, marszczenia czy kontrfałdy. Wyraziste ramiona w zestawieniu z podkreśloną linią talii dają bardzo kobiecy efekt. 

Reklama
Reklama

Efekt – mocno podkreślona kobiecość, pewność siebie, wyrazistość, oraz nawiązania do klasyki, która ma to do siebie, że jest ponad trendami – nigdy nie wychodzi z mody. Z najnowszej kolekcji marki Caterina wybraliśmy projekty, które szczególnie przypadły nam do gustu. 

Reklama
Reklama

Jest jednak kilka warunków – ubranie musi być dobrze skrojone, uszyte z najlepszych materiałów, uwzględniające najnowsze trendy i dające kobiecie komfort wynikający z tego, że nosi rzeczy dobrej jakości. Dzięki temu będą dobrze wyglądać i dzisiaj, i za rok.  

Najnowsza kolekcja marki Caterina świetnie pasuje do tego opisu. – „Inspiracją do jej stworzenia była dla mnie kobieta” – mówi Anna Heybowicz, dyrektor kreatywna marki. 

Pozostało jeszcze 88% artykułu
Reklama
Materiał Promocyjny
Porcelana to więcej niż filiżanka na stole, to styl życia!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Styl
Jak przetrwać upały? Innowacyjna tkanina, która chłodzi, może być przełomem
Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama