Gwiazda pop zasłoniła Luwr w nowej kampanii Balenciagi

Demna Gvasalia i Cardi B we wspólnym projekcie? Takiej współpracy w historii Balenciagi dotąd jeszcze nigdy nie było

Publikacja: 03.09.2020 21:30

Fot: Cardi B/ Instagram

Fot: Cardi B/ Instagram

Foto: Fot: Cardi B/ Instagram

Balenciaga zyskałą własnie nową i całkiem nieoczekiwaną ambasadorkę. Cardi B, współautorka utworu WAP, jednej z najpoulaniejszych piosenek mijających wakacji i jedna z najbardziej znanych raperek na świecie, znana jest z zamiłowania do luksusu.

Projekt dla Balenciagi to dla niej jednak pierwsza taka współpraca. Doniosłość tego debiutu podkreśla rozmach kampanii reklamowej stworzonej we współpracy z Demną Gvasalią, dyrektorem kreatywnym marki.

Czytaj też: W taki sposób Demna Gvasalia, gruziński projektant, uchodźca z Abchazji, zbudował potęgę Balenciagi

Cardi B jest pierwszą celebrytką w kampanii Balenciagi od czasów objęcia sterów w tej firmie przez Demnę Gvasalię. Choć projektant nie narzeka na brak wpływowych i znanych fanów, którzy odegrali istotną rolę w promocji marki, to do współpracy najchętniej zaprasza przyjaciół lub nieznanych modeli i modelki.

Główne zdjęcie promujące kampanię Balenciagi zostało przygotowane podczas lockdownu przez Cardi B w Los Angeles, w oparciu o wskazówki pracującego w Zurychu Gvasalii. Gruzin samodzielnie wybrał „look” i dobrał elemety garderoby dla Cardi B. Artystka zapewnia, że zdjęcie wykonała samodzielnie w ogrodzie swojego domu w LA.

Od pierwszego września gigantyczny portret Cardi B w sukni Balenciagi można podziwiać na gmachu paryskiego Luwru. To jedno z wielu zdjęć z najnowszej kampanii tej marki, ale z pewnością najbardziej rozpoznawalne i niecodzienne: pierwsza „celebrytka” w kampanii Balenciagi i pierwsza taka współpraca ze znanym domem mody w dorobku amerykańskiej artystki.

Cardi B już wcześniej zdradzała swoją słabość do Balenciagi. W jednym z utworów, zatytułowanych „I Like It”, raperka wspomina o butach Balenciagi, które „wyglądają jak skarpety”, nawiązując do modelu Speed Trainers. Zapewne dlatego wspomniane buty stanowią część „looku” Cardi B w najnowszej kampanii reklamowej Balenciagi.

Balenciaga zyskałą własnie nową i całkiem nieoczekiwaną ambasadorkę. Cardi B, współautorka utworu WAP, jednej z najpoulaniejszych piosenek mijających wakacji i jedna z najbardziej znanych raperek na świecie, znana jest z zamiłowania do luksusu.

Projekt dla Balenciagi to dla niej jednak pierwsza taka współpraca. Doniosłość tego debiutu podkreśla rozmach kampanii reklamowej stworzonej we współpracy z Demną Gvasalią, dyrektorem kreatywnym marki.

Styl
Jak przetrwać upały? Innowacyjna tkanina, która chłodzi, może być przełomem
Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Styl
Barbara M. Roberts, czyli Barbie. Kto wymyślił najsłynniejszą lalkę świata?
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Styl
Jak się ubrać na koronację króla? Karol III zmienia wielowiekowe zasady