Ostatnie miesiące bardzo dużo zmieniły w naszym myśleniu o modzie i stylu. Zaczęliśmy inaczej myśleć o tym, jakie ubrania chcemy mieć w szafie. Coraz częściej górę bierze pragmatyzm, ale też myślenie o konsekwencjach decyzji zakupowych. Staliśmy się znacznie bardziej dociekliwi – chcemy wiedzieć jak najwięcej o produktach, które zamierzamy kupić. Ładne kampanie reklamowe przestały nam wystarczać, oczekujemy otwartości, szczerości i transparentności.
Właśnie na takich fundamentach zbudowana została nowa wrocławska marka Bombshe. Jej założyciele, małżeństwo Katarzyna Heider-Pryjma i Marcin Pryjma, to przykład młodych przedsiębiorców mających świeże spojrzenie na modę i podchodzących odpowiedzialnie do procesu projektowania i produkcji ubrań. Rezultatem takiego myślenia jest nowa kolekcja Bombshe, odwołująca się do bliskości z naturą i troski o środowisko.
Fot: materiały prasowe
Kolekcję tworzą podstawowe elementy garderoby, niezbędne w szafie każdej kobiety – takie jak T-shirty, koszule, garnitury czy proste, ponadczasowe sukienki. Właśnie ponadczasowość jest wyróżnikiem nowej kolekcji Bombshe. Ubrania uszyte są z wysokiej jakości materiałów, dzięki temu można cieszyć się nimi przez wiele sezonów. Nowa kolekcja jest dostępna na stronie www.bombshe.com, regularnie pojawiają się tam „dropy” z nowymi produktami.
„Nasza najnowsza kampania zabiera odbiorców w świat naturalnych tkanin i kolorów ziemi. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, czujemy przynależność do otaczającego nas świata” – tak o kampanii Bombshe mówi założycielka marki, Katarzyna Heider-Pryjma.
To przywiązanie i szacunek do natury widać w sesji zdjęciowej promującej kolekcję Bombshe – tło tworzą organiczna bawełna, naturalny len czy ekologiczna wiskoza, a także jedwab i wełna. Te tkaniny zostały wykorzystane przy projektowaniu ubrań z kolekcji Bombshe. „Nowa kolekcja jest idealna dla kobiet, które pracują nad stworzeniem własnej szafy kapsułowej wypełnionej ponadczasowymi klasykami” – tak o nowej kolekcji mówi Anna Nowak-Krzywańska, odpowiedzialna w Bombshe za kwestie kreatywne.
Fot: materiały prasowe
Kolekcja została pomyślana w taki sposób, by była jak najbardziej funkcjonalna i umożliwiała swobodne miksowanie części garderoby. Właśnie dlatego są to produkty pozbawione skomplikowanych detali, nietypowych krojów, dzięki temu umożliwiają zbudowanie minimalistycznej garderoby, która najlepiej wyrazi styl kobiety. W stylizacjach, widocznych w kampanii promującej nową kolekcję, pojawiają się flagowe produkty wrocławskiej marki Bombshe m.in. marynarki, białe koszule czy t-shirty, które w kolejnych sezonach wracają w nowych odsłonach. To dzięki tym produktom twórcy Bombshe zbudowali zaufanie klientek w całej Polsce.
Temat zrównoważonego rozwoju był ważny marki Bombshe od chwili powołania jej do życia. Kasia i Marcin pilnują tego, by ich firma korzystała wyłącznie z energooszczędnych maszyn, które oprócz cichej pracy, co docenił zespół w szwalni, zużywają mniej prądu, a w czasie bezczynności w ogóle go nie potrzebują. Dodatkowo pracownia Bombshe jest zasilana w energię elektryczną dzięki panelom fotowoltaicznym, dzięki temu firma przyczynia się do zmniejszania emisji zanieczyszczeń do atmosfery. Twórcy marki nie zapominają także o drobnych, ale ważnych posunięciach – takich jak choćby guma do włosów, które w nowym sezonie wiosna-lato 2021, w myśl idei „less waste”, uszyto z pozostałości materiałów wykorzystanych do produkcji ubrań.
Fot: materiały prasowe
„Bombshe to pochwała kobiecości na własnych warunkach, komfort, poszanowanie dla środowiska, dla tworzących ją ludzi i klientów. Nie ma miejsca na pogoń za sezonowymi trendami, ale w zamian za to jest świadoma moda, wygoda i doskonała jakość” – tłumaczą Katarzyna Heider-Pryjma i Marcin Pryjma, założyciele wrocławskiej marki Bombshe.
Materiał powstał we współpracy z marką Bombshe.