Aktualizacja: 24.11.2024 23:00 Publikacja: 21.09.2020 13:28
Zbliża się aukcja jednej z najcenniejszych kolekcji monet na świecie. Sprzedaż może nastąpić dopiero dopiero w 2024 roku, sto lat po śmierci twórcy kolekcji.
Kalendarze adwentowe w tym roku robią furorę nie tylko wśród dzieci, ale również wśród dorosłych. Za najdroższe trzeba zapłacić nawet kilka tysięcy złotych, choć górna granica cenowa praktycznie nie istnieje.
Na rynek nieruchomości trafiła posiadłość, w której przed laty regularnie wypoczywała rodzina Kennedych. Rezydencja, zaprojektowana przez znanego architekta Jacquesa Couëlle, znajduje się na Riwierze Francuskiej.
Zabawki kupujemy już nie tylko dla dzieci, ale coraz częściej – także dla siebie. Szczególnie przed świętami, gdy chcemy zrobić prezent sami sobie. Powstało nawet określenie „kidult” opisujące „dorosłe dzieci”. Co oznacza to słowo?
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
Każdy z nas chciałby, aby nadchodzące święta były pełne radości i pozytywnej energii. Podobne oczekiwania mamy wobec prezentów, które spodziewamy się znaleźć pod choinką.
Raymond Cloosterman od podstaw stworzył markę Rituals Cosmetics, która zmienia myślenie o tym, czym powinny być kosmetyki luksusowe. W jego wizji przedsiębiorczości XXI wieku nie chodzi jednak tylko o wzrost i zysk, ale też o wpływ na rzeczywistość. Z takiego myślenia rodzi się chęć podejmowania działań na rzecz społeczeństwa i środowiska.
Eksperci z firmy Cushman & Wakefield ogłosili listę najdroższych ulic na świecie. Na czele tym razem znalazło się jedno z miast Europy. W ten sposób przerwana została dominacja nowojorskiej Piątej Alei.
Spowolnienie na rynku dóbr luksusowych sprawia, że czołowe marki poszukują dla siebie nowych, lukratywnych nisz. Czy okażą się tak atrakcyjne jak chcieliby tego potentaci branży luksusowej?
Czy produkty marek luksusowych stały się za drogie? Przedstawiciel jednego z czołowych włoskich domów mody nie szczędzi słów krytyki pod adresem swojej branży.
W tym roku wartość rynku towarów z najwyższej półki cenowej co prawda nie spadnie, ale za to wyzwaniem dla firm będzie spadek liczby osób kupujących takie produkty.
Czym jest dzisiaj luksus? Pokolenie Z rozumie to pojęcie nieco inaczej niż dobiegający czterdziestki milenialsi czy zbliżające się do 50 lat pokolenie X. To jednak nie efekt zamożności młodych ludzi. Przeciwnie – to wynik tego, że na coraz mniej mogą sobie pozwolić.
Dominika Nowak przez 10 lat pracowała dla czołowych marek we Włoszech jako projektantka butów. „Po latach pracy w tym kraju uznałam, że mam wiedzę i doświadczenie, by opowiedzieć swoją własną historię” – mówi twórczyni marki Vanda Novak.
Ostatnie miesiące to okres spadków sprzedaży w segmencie dóbr luksusowych. Wśród marek, które boleśnie odczuły te spadki znalazło się brytyjskie Burberry. Aby wyjść z dołka finansowego, Brytyjczycy ogłosili „plan awaryjny”.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas