Reklama
Rozwiń
Reklama

Okulary Profesora z serialu „Dom z papieru” w nowej kolekcji Persol

Jak przystało na gadżet inspirowany postacią, która zaplanowała napad na mennicę, w kapsułowej kolekcji włoskiej marki znalazły się okulary w 24-karatowym złocie.

Publikacja: 07.04.2020 09:41

Fot: Dom z papieru/ Netflix

Fot: Dom z papieru/ Netflix

Foto: Fot: Dom z papieru/ Netflix

Premiera 4. sezonu serialu „Dom z papieru” na Netflixie to nie tylko pretekst do nadrobienia zaległości popkulturowych w czasie kwarantanny. Wraz z premierą nowej części serialu do sprzedaży trafiły okulary inspirowane postacią głównego bohatera tego serialu.

Klasyka w stylu lat 70.

Charakterystyczny, nawiązujący do złotej ery Hollywood i lat 70. styl Profesora, jednej z najważniejszych postaci „Domu z papieru”, wziął na warsztat włoski producent luksusowych okularów i oprawek, firma Persol.

Kolekcję tworzy 5 modeli. Pierwszy, z soczewkami powleczonymi 24-karatowym złotem, do sprzedaży trafił w limitowanym nakładzie i kosztuje ok. 2100 złotych.

Pozostałe dwie wersje, El Professor Original i El Professor Sergio, to okulary nieco bardziej klasyczne – i nieco tańsze. Za różne wersje kolorystyczne trzeba zapłacić od 1340 do 1550 zł.

Reklama
Reklama

Ambasadorzy i ikony

To kolejna kapsułowa kolekcja, przygotowana przez Persol we współpracy ze znanymi ambasadorami i ikonami popkultury. Wcześniej własną kolekcję z włoską marką przygotował m.in. Bret Easton Ellis, autor książki „American Psycho”.

Persol w czasie swojej ponad 100-letniej działalności (firma powstała w 1917 roku) zdążył też zdobyć sobie wielu fanów. Na długiej liście gwiazd, które przyłożyły rękę do budowy pozycji marki są  Steve McQueen, George Clooney, Jessica Alba i Jay-Z.

Premiera 4. sezonu serialu „Dom z papieru” na Netflixie to nie tylko pretekst do nadrobienia zaległości popkulturowych w czasie kwarantanny. Wraz z premierą nowej części serialu do sprzedaży trafiły okulary inspirowane postacią głównego bohatera tego serialu.

Klasyka w stylu lat 70.

Pozostało jeszcze 80% artykułu
Reklama
Artykuł promocyjny
Dyson V16 Piston Animal Submarine™: Nowa siła innowacji
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Materiał promocyjny
Gotowe na wszystko. Kolekcja scyzoryków outdoorowych Victorinox
Materiał promocyjny
Victorinox Huntsman Year of the Snake 2025: świąteczny przedmiot pożądania
Piękne Rzeczy
Ukryta przez 100 lat. „Najcenniejsza kolekcja monet na świecie” idzie pod młotek
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Piękne Rzeczy
Zawrotna kariera kalendarzy adwentowych. Marki luksusowe je pokochały
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama