Właściciele psów już dawno przestali wydawać pieniądze tylko na karmę i lekarstwa dla swoich pupili. Wszelkiego rodzaju akcesoria, groomerzy, stylizacje, ale także coraz bardziej wymyślne ubrania – to już chleb powszedni. Z drugiej strony również uznane domy mody coraz chętniej oferują kolekcje dla… czworonogów.

""

sukces.rp.pl

Najnowszym przykładem takiego podejścia jest współpraca dwóch marek: Moncler Genius i Poldo Dog Couture. Ich wspólna kolekcja to dowód na to, że modnie ubrany czworonóg nie tylko jest najlepszym przyjacielem człowieka, ale także jego najbardziej gustownym towarzyszem.

""

sukces.rp.pl

W tym roku marce Moncler Genius przyświeca motto „Jeden dom, różne głosy”, w ramach którego międzynarodowi projektanci podjęli próbę redefinicji stylu luksusowych produktów na obecne czasy.

""

sukces.rp.pl

W efekcie otrzymujemy oddech od typowych dla marki produktów – zamiast ludzi, ubierają psy. I to w jakim stylu!

Włoski brand Poldo Dog Couture, który oferuje luksusowe wdzianka, wykorzystał klasyczne kroje Moncler, aby powstały unikatowe kreacje – m.in. kaftaniki i płaszcze przeciwdeszczowe. Wybór jest szeroki, a wszystkie stroje prezentują się iście zacnie na większych, jak i małych psiakach.

""

sukces.rp.pl