Szukaj

e-sport i wielka moda: oto nowy zegarek Gucci dla teamu fnatic

Limitowany model Dive to dowód na popularność i komercyjny potencjał e-sportu.

Rynek e-sportu w 2023 roku ma być warty już ponad 1,5 miliarda dolarów, a potencjał branży dostrzegają też potencjalni partnerzy z innych światów. W modzie szlaki dla współpracy z cybersportowcami przetarli w ostatnich latach m.in. Louis Vuitton, Nike i Adidas. Teraz, wraz z premierą nowego zegarka nurkowego, dołączył do nich Gucci. 

Limitowany zegarek nurkowy

Limitowana edycja Gucci Dive o 40mm średnicy powstała we współpracy z Fnatic – organizacją zrzeszającą drużyny esportowe biorące udział w mistrzostwach rozmaitych gier, od League of Legends po FIFĘ i Street Fightera. Zegarek stworzony we współpracy z jedną z najbardziej utytułowanych ekip wirtualnych rozgrywek będzie limitowany do 100 egzemplarzy.

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Fnatic and #GucciTimepieces celebrating the spirit of gaming with a limited edition timepiece bringing @gucci’s eclectic aesthetic into the world of gaming.

Post udostępniony przez Fnatic (@fnatic)

Kolorystyka zegarka, wykonanego ze stali nierdzewnej i dopełnianego gumowym paskiem, nawiązuje do barw Fnatic. Jego tarczę zdobi m.in. logo Gucci, nawiązujące w tym przypadku zarówno do inicjałów twórcy marki, jak i gamingowego hasła „Good Game”. Gucci Dive dostępny jest tylko w sklepie internetowym marki i kosztuje 1620 dolarów (ok. 6410 zł).

Moda na e-sport

Marki zajmujące się tradycyjnymi dyscyplinami sportu szybciej zainteresowały się potencjałem komputerowych rozgrywek. Współpracę z Adidasem nawiązał Ninja – jeden z najpopularniejszych graczy na świecie. Pod koniec ubiegłego roku wspólnie zaprezentowali wersję butów Nite Jogger, nad którą czuwał amerykański gamer. Z drużynami i zawodnikami współpracują też Puma, Nike, Champion czy Kappa.

Wyświetl ten post na Instagramie.

@gucci gang 🔥

Post udostępniony przez Fnatic (@fnatic)

Wysoka moda na pomysł monetyzowania trendu wpadła z opóźnieniem i na razie głównie w formie eksperymentalnej przymiarki. Oprócz limitowanego zegarka Gucci możliwości bada Louis Vuitton, który w ubiegłym roku zaprojektował specjalny case na puchar dla Mistrzów Świata w League of Legends. Do tej pory marka odpowiadała za przygotowanie podobnych skrzyń tylko w przypadku pucharu Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej czy America’s Cup. Francuski dom mody planuje też  kolekcję kapsułową ze studiem Riot Games, odpowiadającym za tworzenie gier i organizację zawodów esportowych.

Zamknij
Zamknij