Reklama
Rozwiń
Reklama

Mercedes-Benz, Moncler i Nigo łączą siły. Projekt na styku mody i motoryzacji

Niemiecka marka motoryzacyjna, włoski dom mody i japoński projektant – co powstanie z takiej współpracy? Nowa kolekcja łącząca trzy znane marki to dowód na to, że styl można zdefiniować na bardzo wiele sposobów.

Publikacja: 11.04.2025 16:59

Najnowszy projekt Mercedes-Benz to efekt wsepółpracy z markami Moncler i Nigo.

Najnowszy projekt Mercedes-Benz to efekt wsepółpracy z markami Moncler i Nigo.

Foto: Materiały prasowe

ACH

W Mercedes-Benz of Manhattan w Nowym Jorku zaprezentowana została kolekcja Mercedes-Benz x Moncler by Nigo – efekt współpracy trzech ikon stylu: niemieckiej marki motoryzacyjnej, włoskiego domu mody i japońskiego projektanta. Ten projekt to połączenie nostalgii lat 80. i 90. z nowoczesnym stylem ulicy.

Kolekcji towarzyszy premiera limitowanej edycji samochodu Mercedes-Benz G Klasa Past II Future, inspirowanej artystyczną wizją Nigo. Na rynek trafi tylko 20 egzemplarzy tego unikatowego modelu. Dodatkowo przygotowano kolekcjonerski model Hot Wheels tego pojazdu, w skali 1:64.

Mercedes, Moncler i Nigo: wspólny projekt trzech marek

Kolekcja Mercedes-Benz x Moncler by Nigo to uniseksowe projekty łączące dziedzictwo marek – funkcjonalność, z której znany jest Moncler i luksusową estetykę Mercedesa. Tworzą ją bluzy z kapturem, kurtki i koszule w kratę, a także charakterystyczna puchowa kurtka, ozdobiona trójramienną gwiazdą Mercedesa i typografią Moncler.

Czytaj więcej

Nowa kolekcja Uniqlo U. Słynny francuski projektant w świecie warstw

Motywy G klasy i plenerowe sceny z archiwów marki przeplatają się z miejską energią Nowego Jorku. Kampanię reklamową sfotografował Thibaut Grevet, a towarzyszy jej film dokumentalny ukazujący proces twórczy Nigo.

Reklama
Reklama

Foto: Materiały prasowe

Kulisy wspólnego projektu Mercedesa, Moncler i Nigo

Moncler, założony w 1952 roku we Francji, od dekad łączy modę i technologię, tworząc ubrania odporne na ekstremalne warunki. Obecnie marka ma siedzibę we Włoszech, wciąż nawiązując do swojego dziedzictwa przy jednoczesnym zwrocie ku miejskiej estetyce. Z kolei Nigo, legenda streetwearu i twórca marki Human Made, to również dyrektor artystyczny domu mody Kenzo. Jego prace balansują na granicy mody, muzyki i sztuki.

Foto: Materiały prasowe

Mercedes-Benz już wcześniej eksperymentował z modą – m.in. w ramach głośnej współpracy z Virgilem Ablohem, dyrektorem kreatywnym Louis Vuitton i twórcą marki Off-White, który w ramach projektu Geländewagen stworzył futurystyczną wizję G klasy. Nowa kolekcja Mercedesa, stworzona wspólnie z Moncler i Nigo, to kolejny krok niemieckiego producenta w stronę kultury i sztuki, a także dowód na to, że luksus i innowacja mogą iść w parze z kreatywnością.

Foto: Materiały prasowe

W Mercedes-Benz of Manhattan w Nowym Jorku zaprezentowana została kolekcja Mercedes-Benz x Moncler by Nigo – efekt współpracy trzech ikon stylu: niemieckiej marki motoryzacyjnej, włoskiego domu mody i japońskiego projektanta. Ten projekt to połączenie nostalgii lat 80. i 90. z nowoczesnym stylem ulicy.

Kolekcji towarzyszy premiera limitowanej edycji samochodu Mercedes-Benz G Klasa Past II Future, inspirowanej artystyczną wizją Nigo. Na rynek trafi tylko 20 egzemplarzy tego unikatowego modelu. Dodatkowo przygotowano kolekcjonerski model Hot Wheels tego pojazdu, w skali 1:64.

Reklama
Moda
Nowe zasady mody biurowej. Cichy luksus, mokasyny i mężczyźni w perłach
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Moda
Branża luksusowa schodzi na ziemię. Klienci chcą, by sprzedawać im emocje
Moda
Jak przekonać pokolenie Z do małżeństw? Nowy plan giganta rynku sukni ślubnych
Moda
Rusza flagowy sklep Uniqlo w Warszawie. Debiut innowacyjnej usługi Re.Uniqlo
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Moda
Nowy projekt buntowników świata mody. Te ubrania pielęgnują skórę jak kosmetyki
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama