W Mercedes-Benz of Manhattan w Nowym Jorku zaprezentowana została kolekcja Mercedes-Benz x Moncler by Nigo – efekt współpracy trzech ikon stylu: niemieckiej marki motoryzacyjnej, włoskiego domu mody i japońskiego projektanta. Ten projekt to połączenie nostalgii lat 80. i 90. z nowoczesnym stylem ulicy.
Kolekcji towarzyszy premiera limitowanej edycji samochodu Mercedes-Benz G Klasa Past II Future, inspirowanej artystyczną wizją Nigo. Na rynek trafi tylko 20 egzemplarzy tego unikatowego modelu. Dodatkowo przygotowano kolekcjonerski model Hot Wheels tego pojazdu, w skali 1:64.
Mercedes, Moncler i Nigo: wspólny projekt trzech marek
Kolekcja Mercedes-Benz x Moncler by Nigo to uniseksowe projekty łączące dziedzictwo marek – funkcjonalność, z której znany jest Moncler i luksusową estetykę Mercedesa. Tworzą ją bluzy z kapturem, kurtki i koszule w kratę, a także charakterystyczna puchowa kurtka, ozdobiona trójramienną gwiazdą Mercedesa i typografią Moncler.
Czytaj więcej
Christophe Lemaire, niegdyś dyrektor kreatywny domu mody Hermès, we współpracy z Sarah-Linh Tran...
Motywy G klasy i plenerowe sceny z archiwów marki przeplatają się z miejską energią Nowego Jorku. Kampanię reklamową sfotografował Thibaut Grevet, a towarzyszy jej film dokumentalny ukazujący proces twórczy Nigo.