Luksusowe hotele coraz śmielej wychodzą poza tradycyjnie oferowany zakres usług i wkraczają do świata mody. W tym przypadku nie chodzi jednak o współprace z ze znanymi markami odzieżowymi, ale tworzenie własnych kolekcji. Hotele rozbudowują w taki sposób swoją markę, zaś oferując swoim gościom bogatsze doświadczenie – wzmacniają jej wizerunek.
Hotele tworzą ekskluzywne kolekcje ubrań
Od kilku lat jesteśmy świadkami postępującego zacieśniania współpracy świata mody z branżą hotelarską. Kolejne domy mody otwierają własne hotele, w przeszłości również nie brak przykładów sieci luksusowych hoteli, które wchodziły we współpracę z czołowymi markami odzieżowymi.
Sprzedaż rozmaitych przedmiotów czy elementów odzieży sygnowanych marką znanego hotelu nie jest niczym nowym. Jednak obecnie luksusowe hotele idą w kierunku niezależności i ekskluzywności, tworząc własne kolekcje ubrań, akcesoriów i innych przedmiotów, które oferują klientom i klientkom.
Jednym z przykładów jest hotel Le Bristol Paris, który wypuścił w tym roku kolekcję ubrań sygnowanych marką Bristol Society. Kilka miesięcy wcześniej właściciele obiektu nawiązali współpracę z amerykańską marką Sporty & Rich. Jej efektem była wspólna kolekcja ubrań, która szybko odniosła duży komercyjny sukces.
Czytaj więcej
Branża dóbr luksusowych przeżywa w ostatnich miesiącach spowolnienie. Są jednak segmenty tego rynku, na którym nie widać objawów kryzysu.