Sprzedaż w trakcie streamingów na żywo – przede wszystkim w mediach społecznościowych – zyskuje coraz większą popularność. Podobną formę sprzedaży zaadaptuje w tym roku Zara. Po udanym pilotażu w Chinach hiszpańska marka ruszy z testowymi streamingami w Europie i Stanach Zjednoczonych.
Zara testuje w Europie telezakupy w nowej formie
Telezakupy to forma sprzedaży bezpośredniej, którą z pewnością od wielu lat dobrze znają posiadacze telewizorów. W ciągu ostatnich kilku lat telezakupy rozprzestrzeniły się również w internecie – głównie na takich platformach społecznościowych jak TikTok i Instagram.
W trakcie streamingów sprzedawca prezentuje po kolei produkty i internauci mogą natychmiast zarezerwować lub zamówić rzeczy, które wpadły im w oko. Następnie następuje transakcja, po czym sprzedawca wysyła paczkę do klienta.
Czytaj więcej
Hiszpańska marka Massimo Dutti zmienia swój wizerunek. Nowe logo całkowicie różni się od dotychczasowego, ale to nie koniec zmian. Dotyczą one też kolekcji.
Na całym świecie, a w szczególności w Chinach, taką formę sprzedaży wykorzystują miliony sprzedawców najrozmaitszych produktów – od jedzenia po kosmetyki. Szczególnie dużą popularność ta nowa forma telezakupów zyskała wśród właścicieli niewielkich sklepów odzieżowych i osób prywatnych organizujących „garażową” wyprzedaż swoich rzeczy.