Logomania jest w odwrocie, ale wciąż lubimy logotypy znanych marek, bo chcemy informować innych, że nosimy jakościowe, drogie rzeczy. Robimy to jednak znacznie bardziej dyskretnie niż parę lat temu. To właśnie jedna z przyczyn popularności hiszpańskiej marki Loewe w 2023 roku.
Loewe – najbardziej pożądane logo 2023 roku
Jak co roku, analitycy platformy zakupowej Lyst opublikowali właśnie swój raport podsumowujący momenty i zjawiska ze świata mody, które przykuły naszą największą uwagę i wzbudziły największe emocje. Jednym fenomenów, które opisano w publikacji pod tytułem „Year in Fashion 2023”, okazała się gigantyczna popularność niewielkiego, skromnego, a zarazem ozdobnego loga hiszpańskiej marki Loewe.
Czytaj więcej
Adidas Samba - te buty okazały się jednym z najbardziej pożądanych modeli 2023 roku. Dzięki nim Adidas odniósł sprzedażowy sukces w roku, w którym zmagał się z problemami po zakończeniu współpracy z Kanye Westem.
Charakterystyczne, przypominające plecionkę logo składa się z czterech stylizowanych liter „L”, odnoszących się oczywiście do nazwy marki. Dane, jakie zebrali eksperci platformy Lyst pokazują, że Anagram – bo tak marka Loewe nazywa swój emblemat – był najbardziej pożądanym logiem mijającego roku.
Marka Loewe w zestawieniu Lyst pobiła pod tym względem takich gigantów jak Chanel, Gucci czy Louis Vuitton. Rozglądający się za modnymi ubraniami ludzie z całego świata szczególnie intensywnie poszukiwali ubrań właśnie z Anagramem, na co wskazuje analiza aktywności milionów użytkowników platformy Lyst.