Niewielu ludziom na świecie Polska kojarzy się z designem, mimo że mamy świetnych projektantów i projektantki. Ta sytuacja może jednak ulec zmianie, dzięki Billie Eilish, która w swojej najnowszej kampanii reklamowej postanowiła pokazać przedemiot autorstwa jednego z najbardziej znanych polskich projektantów.
W dzisiejszym świecie trudno ignorować rolę gwiazd i social mediów. Wiedzą o tym świetnie twórcy i twórczynie młodych marek ze świata mody, którzy dzięki wsparciu znanych influencerek zyskali rozgłos, który stał się fundamentem budowy ich marek.
To akurat nie jest przypadek Oskara Zięty, jednego z najbardziej cenionych i rozpoznawalnych polskich designerów, którego projekty znaleźć można w czołowych muzeach na świecie. Jednak nawet dla niego obecność w kampanii jednej z czołowych współczesnych gwiazd pop to spore wydarzenie.
W nowej kampanii reklamowej perfum piosenkarki Billie Eilish pojawił się bowiem polski akcent. W sesji zdjęciowej do kampanii wykorzystano krzesło Chippensteel z polerowanej stali autorstwa Oskara Zięty. Projekt polskiego designera jest tak charakterystyczny, że niepotrzebne jest nawet oznaczanie pracowni Zięty – charakterystyczny kształt krzesła Chippensteel, efekt zastosowania specjalnej technologii pozwalającej „pompować” elementy stalowe, jest łatwy do rozpoznania.
Krzesło projektu Oskara Zięty w nowej kampanii Billie Eilish
Amerykanka Billie Eilish to jedna z najbardziej wyrazistych piosenkarek i idolka pokolenia Z, którą cenią również starsi słuchacze. W wieku zaledwie 23 lat ma na koncie wiele prestiżowych nagród, między innymi dziewięć nagród Grammy, dwa Oscary i dwa Złote Globy.