Mango to druga największa hiszpańska marka odzieżowa – tuż po Zarze. Hiszpański potentat otworzył właśnie w Barcelonie swój pierwszy sklep stacjonarny sygnowany marką Mango Home. Marka realizuje swoją długofalową strategię poszerzania oferty artykułów domowych, w planach są otwarcia kolejnych sklepów.
Marka Mango Home otwiera sklep stacjonarny
Pod względem finansów właściciel hiszpańskiej marki odzieżowej Mango, koncern Mango Fashion Group, zdecydowanie znajduje się na fali wznoszącej. W 2024 roku wartość sprzedaży wrosła o 7,6 procenta do kwoty 3,33 miliarda euro, co przełożyło się na imponujący wzrost przychodu na poziomie 27 procent.
W ubiegłym roku marka Mango zarobiła 219 milionów euro, od 2019 roku przychody wzrosły o 40 procent. Wynikami tymi hiszpański gigant wyprzedził wielu swoich rywali z branży odzieżowej.
Czytaj więcej
Certyfikat Better Cotton stał się standardem w przemyśle odzieżowym, potwierdzającym odpowiedzial...
Korzystając ze znakomitych wyników finansowych, Mango kontynuuje swój rozwój i inwestuje w poszerzenie sieci sklepów. Koncern Mango Fashion Group ogłosił właśnie otwarcie pierwszego na świecie sklepu stacjonarnego sygnowanego marką Mango Home.