Z okazji Dnia Mamy marka Apart przygotowała kampanię, która w ciepły i nowoczesny sposób ukazuje relację łączącą mamę i córkę. Często ta więź oparta jest nie tylko na miłości, ale również na wspólnych przeżyciach, pasjach i podobnym spojrzeniu na świat.
Dzień Mamy w kampanii Apart
W kampanii marki Apart wzięła udział Ewa Tylecka, Miss Polonia z 1995 roku. Towarzyszy jej córka, Julia Tychoniewicz, znana na platformach społecznościowych jako @juliamellort. Relacja między nimi, uchwycona przez fotografa Wojtka Rudzkiego, jest pełna ciepła, energii i bliskości. Efekty kampanii – zarówno zdjęcia, jak i filmy – ukazują nie tylko piękno relacji rodzinnej, ale także biżuterię, która może symbolizować więź łączącą córkę i matkę.
Marka Apart przygotowała na Dzień Mamy specjalne kolekcje biżuterii, które łączą nowoczesność z ponadczasową elegancją. Dla mam i córek, które cenią subtelny blask i wyjątkowe połączenia, dobrym wyborem będzie kolekcja Sensual Pearls, w której diamenty zestawiono z perłami. To propozycja idealna na wyjątkowe, choć zarazem mniej formalne okazje.