Reklama
Rozwiń

Miłość w najpięknejszej oprawie. Kampania marki Apart na Dzień Mamy 2025

Dzień Mamy to jedno z najbardziej wyjątkowych świąt w kalendarzu – jest pełne wdzięczności, wzruszeń i emocji. Staramy się celebrować ten dzień w szczególny sposób, pokazując, jak ważna jest dla nas relacja z mamą.

Publikacja: 15.05.2017 00:00

W kampanii marki Apart wzięła udział Ewa Tylecka, Miss Polonia z 1995 roku. Towarzyszy jej córka, Ju

W kampanii marki Apart wzięła udział Ewa Tylecka, Miss Polonia z 1995 roku. Towarzyszy jej córka, Julia Tychoniewicz, znana na platformach społecznościowych jako @juliamellort.

Foto: Materiały prasowe

Z okazji Dnia Mamy marka Apart przygotowała kampanię, która w ciepły i nowoczesny sposób ukazuje relację łączącą mamę i córkę. Często ta więź oparta jest nie tylko na miłości, ale również na wspólnych przeżyciach, pasjach i podobnym spojrzeniu na świat.

Dzień Mamy w kampanii Apart

W kampanii marki Apart wzięła udział Ewa Tylecka, Miss Polonia z 1995 roku. Towarzyszy jej córka, Julia Tychoniewicz, znana na platformach społecznościowych jako @juliamellort. Relacja między nimi, uchwycona przez fotografa Wojtka Rudzkiego, jest pełna ciepła, energii i bliskości. Efekty kampanii – zarówno zdjęcia, jak i filmy – ukazują nie tylko piękno relacji rodzinnej, ale także biżuterię, która może symbolizować więź łączącą córkę i matkę.

Marka Apart przygotowała na Dzień Mamy specjalne kolekcje biżuterii, które łączą nowoczesność z ponadczasową elegancją. Dla mam i córek, które cenią subtelny blask i wyjątkowe połączenia, dobrym wyborem będzie kolekcja Sensual Pearls, w której diamenty zestawiono z perłami. To propozycja idealna na wyjątkowe, choć zarazem mniej formalne okazje.

Foto: Materiały prasowe

Dla tych, którzy szukają bardziej wyrazistych akcentów, Apart proponuje biżuterię z rodolitami i granatami w intensywnych, czerwonych barwach. Głębia i intensywność kamieni kontrastuje z blaskiem diamentów, tworząc efektowny i bardzo kobiecy efekt.

Foto: Materiały prasowe

Biżuteria Apart na Dzień Mamy. Moda i klasyka

Kolekcje przygotowane z okazji Dnia Mamy to nie tylko klasyczne wzory, ale również propozycje nowoczesne, wpisujące się w aktualne trendy, na przykład z modnym obecnie motywem splotów łańcucha. Taki wybór to hołd złożony kobiecej niezależności i odwadze w kreowaniu własnego stylu który, podobnie jak wiele innych cech, przekazywany z pokolenia na pokolenie.

Foto: Materiały prasowe

Autopromocja
cyfrowa.rp.pl

Pogłębiona wiedza
o świecie innowacji

SPRAWDŹ

W ofercie znalazła się także biżuteria z linii Kolory, idealna dla mam, które kochają barwne dodatki. Wybór pomiędzy srebrem a złotem pozwala dopasować prezent do preferencji i stylu mamy, dzięki czemu stanie się on jeszcze bardziej osobisty.

Foto: Materiały prasowe

W kampanii marki Apart nie zabrakło także symboliki – dlatego serca, znak nieskończoności, czterolistna koniczynka czy napisy „Mama” pojawiają się na naszyjnikach, bransoletkach czy pierścionkach. Prezenty w postaci biżuterii zyskują dzięki temu wartość nie tylko estetyczną, ale i sentymentalną. 

Z okazji Dnia Mamy marka Apart przygotowała kampanię, która w ciepły i nowoczesny sposób ukazuje relację łączącą mamę i córkę. Często ta więź oparta jest nie tylko na miłości, ale również na wspólnych przeżyciach, pasjach i podobnym spojrzeniu na świat.

Dzień Mamy w kampanii Apart

Pozostało jeszcze 86% artykułu
Biżuteria
Rusza największa na świecie fabryka biżuterii. Duma „złotego zagłębia” Europy
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biżuteria
Nowa kolekcja biżuterii Marieta Żukowska x Mokobelle. Włoska wizja piękna
Biżuteria
Odkryto jeden z największych diamentów w historii. Jest wielkości kajzerki
Biżuteria
Gigant branży jubilerskiej sam się ukarze. Chodzi o liczbę zatrudnionych kobiet
Biżuteria
Największy na świecie producent biżuterii robi rewolucję. Koniec złota z kopalni