TAG Heuer Aquaracer Professional 300 to jedna z najważniejszych premier zegarkowych tego roku, więc wymaga odpowiedniej oprawy. Szwajcarska marka TAG Heuer zadbała o to. Efekt jest imponujący.

Czytaj też: TAG Heuer i Porsche rozpoczynają współpracę. Oto jej efekt

Kampania kreatywna promująca „Beyond the Edge” promująca pojawiła się na ekranach w sercu najbardziej dynamicznych metropolii na świecie – na Times Square w Nowym Jorku, na Picadilly Circus w Londynie oraz w Y&J w Melbourne w Australii.

""

Kampania TAG Heuer na Picadilly Circus w Londynie. Fot: materiały prasowe

sukces.rp.pl

Nowa kampania „Beyond the Edge”, pulsująca kolorami i emanująca energią, poświęcona jest ekstremalnym sportom wodnym. Jej bohaterami są nurkowie, surferzy i sportowcy zajmujący się skokami do wody z klifów. TAG Heuer do współpracy przy tym projekcie wybrał trzech swoich ambasadorów: amerykańskiego surfera Kaia Lenny’ego, francuską mistrzynię freedivingu Julie Gautier i brytyjskiego specjalistę od cliff divingu, Robina George’a. 

""

Kai Lenny w kampanii TAG Heuer. Fot: materiały prasowe

sukces.rp.pl

Tag Heuer Aquaracer Professional 300 to tegoroczna nowość szwajcarskiej marki znanej z produkcji słynnych zegarków sportowych. Najnowsza odsłona Aquaracera wprowadza zmiany do dobrze znanego modelu. Zegarek otrzymał m.in. zmodyfikowany bezel, ma też odmienioną tarczę i nowe wskazówki. Nowy Aquaracer dostępny jest w dwóch rozmiarach 􏰇􏰈– 43 i 36 milimetrów –􏰊 i w kilku wersjach kolorystycznych. 􏰃Jest też wersja specjalna, z kopertą z tytanu, zieloną tarczą i wkładką bezela w tym kolorze.