Szukaj

Słynna brytyjska marka stworzyła kolekcję charytatywną dla lekarzy

Brytyjczycy dziękują w ten sposób pracownikom służby zdrowia. Coraz więcej marek wspiera brytyjskie NHS w walce z pandemią.

Palace, jedna z najbardziej znanych marek świata jeśli chodzi o lukusowy streetwear, przygotował kolekcję kapsułową, z której zysk zostanie przekazany na rzecz brytyjskiej służby zdrowia. Kolekcja trafi do sprzedaży już 1 maja.

Tri-Ferg w hołdzie lekarzom i pielęgniarkom

W skład limitowanej kolekcji wejdą T-shirty, bluzy z kapturem i bluzy bez kaptura, typu crewneck. Każda z części garderoby tworzących kolekcję, będzie ozdobiona zmodyfikowanym logotypem marki Palace.

Słynny „Tri-Ferg”, zaprojektowany przez Fergusa Purcella, współpracującego też m.in. z Markiem Jacobsem i prowadzącego własną markę Aries, towarzyszy Palace od początku istnienia marki – czyli od 2009 roku.

Podobnie jak w przypadku Supreme, logotyp angielskiej firmy założonej przez skateboardzistę, Lva Tanju, stał się jednym z symboli wizerunkowego i sprzedażowego sukcesu streetwearu w ostatniej dekadzie.

W przypadku charytatywnej minikolekcji Palace z logotypu zniknie nazwa marki, a zastąpi ją niebieski napis National Health Security. Dochód ze sprzedaży trafi do NHS Charities Togheter, która zrzesza ponad 230 mniejszych organizacji i zajmuje się zapewnieniem niezbędnego wsparcia personelowi medycznemu i wolontariuszom.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez 🅢🅟🅘🅛_🅢🅗🅞🅟🎮 (@spil_shop)

Dumni ze służby zdrowia

Palace z nową kolekcją dołączy do brytyjskich marek, które oprócz produkcji fartuchów, maseczek i żeli dezynfekujących angażują się w działalność charytatywną poprzez sprzedaż swoich nowych produktów.

Tylko w ostatnich dniach nowe projekty stworzone w hołdzie służbom medycznym zaprezentowali producenci biżuterii (Missoma i Tada & Toy), luksusowe marki dla kobiet (Mint Velvet, Chinti & Parker), internetowy sklep Blacksmith, a także kolektyw didżejski (Origins Sound).

Zamknij
Zamknij